Terminsavslutning
På söndag har vi sista träningen för terminen, välkomna!
AMT
16 maj 2025
0kommentarer
Avslutning-trampolinhuset
Hej alla föräldrar! Nu när terminen börjar lida mot sitt slut vill vi fira med en riktigt rolig avslutning – och vad passar bättre än ett besök på Trampolinhuset? Sista träningen blir torsdag den 22 maj kl. 18.00, och då ses vi direkt på Trampolinhuset. Vi hoppar tillsammans i en timme och rundar sedan av med att barnen får en liten godispåse som avslutning på terminen. Inträdet betalas via lagkassan. För att allt ska fungera smidigt behöver varje barn ha med sig en ansvarig vuxen. Om det finns särskilda skäl till att man inte kan närvara som vuxen, hör gärna av er till oss i god tid – men vi har tyvärr inte möjlighet att ta hand om alla barn själva, vilket vi hoppas ni har förståelse för. Vi ser fram emot en härlig avslutning tillsammans! Hälsningar, Ledarna
Bas 1, 8 år
15 maj 2025
0kommentarer
Info inför uppvisning och terminsavslutning
Hej gymnaster och föräldrar! Information inför helgen samt om terminsavslutning 27/5. Våruppvisning * "Stenålderskläder", går bra att testa ut kläder och hår på torsdagens träning om man vill. * Genrep fredag kl 18- 18.20. Samling 17.50. * Genrep av gemensamma nummer lördag kl 11-12. Samling kl 10.50. * Återsamling inför uppvisningen kl 12.45. Terminsavslutning Tisdag 27/5 kl 17.30-19.30 har Månsten terminsavslutning på trampolinhuset. Det kommer det bjudas på aktivitet och fika. Mvh Ledarna
Bas 1, 7 år, grön
13 maj 2025
7kommentarer
Domare, gräsplaner m.m
Hej Då undertecknad har efter längre sjukdom måsta kapitulera och vara hemma sjuk, ligger vissa saker ogjorda ännu, har hämtat hem datorn för att kunna göra en del administrativa saker. Domarlista, ska försöka få den klar idag, har jagat förbundet för att få listan på de som gått, fick den i går. Lägger upp den under dokument så håll utkik där. Ungdomsplanerna, det är okej att börja träna på ungdomsplanerna, kommer dock inte att vara klippt eller kritat under denna vecka. Är beställt av kommunen att köra amazon som tar bort gammalt gräs, när de kommer har jag inte fått något besked på. A-plan avvaktar vi till nästa vecka att beträda, där är beställt att den ska stöd sådd samt sanddressning samma där inte fått besked när det ska utföras. Matcher i helgen spelas på bokade planer I fall ni väljer att flytta era träningar till bergsvallen och har konstgräs på annan ort, meddela tid och dag ni har idag som ska avbokas på mail till kansliet /nils
Ledare
13 maj 2025
2kommentarer
Liten justering träningar sista veckan
Nu är det slutspurt för gymnastiken. Mycket skoj på gång. Först våruppvisning till helgen. Fredag: samling 18:15 för genrep -till ca kl 19:00. Lördag:samling 10:45 ombytta o klara. Ta med paraply. Uppvisningen är kl 13:00. Nästa vecka blir sista veckan med träning som sedan avslutas med tävling i Umeå. ? Vi kunde lägga ihop träningarna till en. Så ingen träning onsdagen den 21/5 utan vi kör en längre på torsdagen den 22/5, kl 18-20. Obligatorisk närvaro. Vi ses kl 12:15 på lördagen på Umeå energi Arena Vatten. Bifogar startordning. Tävlingen börjar 14:10 o beräknas ha prisutdelning kl 17:20. Det finns plats i ledarbilar om någon vill ha skjuts till/från tävlingen. Meddela gärna nedan hur ni gör om ni kör eller vill ha skjuts. Vi ser framemot avslutningen !☀
Briljant
12 maj 2025
3kommentarer
Visa fler nyheter