• Vilken uppvisning!

    Vi vill börja med att ge en stor applåd till våra fantastiska (och mycket modiga) gymnaster! Vilken uppvisning! Månsten har inga fler träningar kvar för denna termin men vi avslutar med ett besök på trampolinhuset. Besöket sker tisdag 27/5 kl 17.30-19.30. Det går bra att lämna barnen med oss ledare under besöket men föräldrar är självklart välkomna att stanna också. Ha en fortsatt fin helg! Bas 1, 7 år, grön 17 maj 2025 1kommentar
  • Återsamling klockan 14 40

    Vi samlas på kortsidan i hallen klockan 14 40. Sök efter en grupp med vita kläder. Efter avslutningen kommer vi gå till omklädningsrummet och ha en kort samling. Vänta utanför entrén som kommer vi ut. Bas 1, 10-11 år, röd 17 maj 2025 0kommentarer
  • Lördag 17 maj info

    Hej, Lite info om imorgon: Samling 10 50 i samma omklädningsrum som på fredag. Nr8, längst in. Vi har en ledare i entrén som tar emot gymnasterna fram till 11. (Är ni sena så följ barnet in.) Då kan ni bara släppa av barnen och slippa hitta parkering bland de andra 240 föräldrarna som också försöker hitta en... Efter repetitionen ca 12 00, kommer vi ut med alla barnen till utanför entrén. Var gärna där 11 45. Återsamling 12:50 i omklädningsrummet. Showstart 13:00. Imorgon kommer info om tiden mellan våran akt och avslutningsnumret. Skriv I kommentarerna ifall det finns några frågor. Bas 1, 10-11 år, röd 16 maj 2025 0kommentarer
  • Viktig info kring våruppvisningen

    Hej! Ett sista genrep mellan 11-12 imorgon, därefter lunchpaus i väntan på att uppvisningen börjar kl. 13. Vi har fått veta att det inte är någon halvtidspaus som vi trott. Därför önskar vi att vi samlas i uppmärkt omklädningsrum Citrin när det är grupp 9 - Pärla (som har låt Millenium 2 och glittriga kläder) så hinner vi prata ihop oss med gruppen. Det blir väldigt mycket sittande och spring i benen för barnen in väntan på vårt nummer som inte är förrän nr 12 iordningen. Bas 1, 8 år 16 maj 2025 0kommentarer
  • Repetitionen är klar. Snabbare än planerat.

    Ni som är på plats kan hämta era barn. Många sitter på läktaren. Jag finns på telefon 070 - 575 50 64. Bas 1, 10-11 år, röd 16 maj 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter