Avslutning i Umeå den 7 juni
Nu är terminen avklarad och vi kommer att ha en gemensam avslutning, Juvel och Kristall, den 7 juni. Vi har bokat Prison Island och Laserdome på Megazone i Umeå med start kl 12.30. Vi kommer att äta lunch i Umeå innan med samling kl 11.30 (vi kollar på möjligheten att äta på Megazone men inte fått svar än). Då vi inte rymmer alla barn i ledarnas bilar så önskar vi hjälp från några av er föräldrar med skjuts. Vi behöver två bilar för Juvel och två bilar för Kristall, kommentera nedan om ni kan köra och hur många platser ni har lediga (tex mitt eget barn + 3), när ni lämnat av barnen i Umeå så kan ni åka iväg på annat tills vi är klara, vi beräknas åka hem kring kl 15.30.
Kristall
28 maj 2025
1kommentar
Avslutning i Umeå den 7 juni
Nu är terminen avklarad och vi kommer att ha en gemensam avslutning, Juvel och Kristall, den 7 juni. Vi har bokat Prison Island och Laserdome på Megazone i Umeå med start kl 12.30. Vi kommer att äta lunch i Umeå innan med samling kl 11.30 (vi kollar på möjligheten att äta på Megazone men inte fått svar än). Då vi inte rymmer alla barn i ledarnas bilar så önskar vi hjälp från några av er föräldrar med skjuts. Vi behöver två bilar för Juvel och två bilar för Kristall, kommentera nedan om ni kan köra och hur många platser ni har lediga (tex mitt eget barn + 3), när ni lämnat av barnen i Umeå så kan ni åka iväg på annat tills vi är klara, vi beräknas åka hem kring kl 15.30.
Juvel
28 maj 2025
0kommentarer
Tack för en underbar säsong
Efter den sista tävlingen för säsongen så summerar vi nu en ännu en säsong. Vi har utvecklats under säsongen både individuellt och som lag. Vi har klivit upp en nivå i år vilket gymnasterna gjort grymt bra med fantastiskt resultat redan från första tävlingen. Vi ser redan framemot nästa säsong då vi ledare också siktar på att gå ytterligare utbildningar för att komma vidare till nästa nivå. Vi kommer fortsätta träna två dagar i veckan och inför tävling kommer vi att lägga till en fristående träning. Vi tycker att det är viktigt att gymnasterna kan hålla på med andra idrotter parallellt med gymnastiken. Träningstiderna blir: torsdag kl 18:00-19:30 Eddahallen, söndag kl 10:30-12:00 kanalskolan samt extra träningar inför tävling tisdagar 19:30-20:30 Isida kommer gå vidare och träna andra grupper till hösten Önskar man sluta eller byta grupp kommer föreningen gå ut med mer info kring detta. Vi hoppas förstås att alla gymnaster är lika taggande som oss på att fortsätta till hösten i Briljant. ☀ /Ledarna Michel, Sandra, Linnea, Isida, Elina och Linn
Briljant
27 maj 2025
0kommentarer
Fika matcher 15/6 & 22/6
Dessa ansvarar för fikat den 15/6 och 22/6 då vi har hemmamatch. 15/6: Nea och Hilja 22/6: Saga och Liv Baka 1-2 kaksorter var, fikalåda kan hämtas hos Vera F på Töregatan 9.
F-15
24 maj 2025
0kommentarer
Spelschema 25/5
Hoppas alla är taggade på match imorgon! Här kommer spelschemat för imorgon, både för våra lag som spelar i Bergsbyn & Ursviken. Som ni ser är det lite tid mellan matcherna, vi önskar att någon vårdnadshavare finns i närheten och kan hjälpa barnen i pauserna. Bergsbyn: 10.00 Bergsbyns SK röd - Bureå IF 1 10.40 Bergsbyns SK röd 2 - Drängsmark/Ostvik IF 11.20 Bergsbyns SK röd - Drängsmark/ Ostvik IF 11.40 Bergsbyns SK röd 2 - Bureå IF 2 12.20 Bergsbyns SK röd - Bureå IF 2 12.40 Bergsbyns SK röd 2 - Bjurfors IF Ursviken 10.00 Clemensnäs IF Blå - Bergsbyns SK vit 11.20 Myckle IK - Bergsbyns SK vit 12.00 Medle SK - Bergsbyns SK vit Vi ses imorgon!
P-2018
24 maj 2025
6kommentarer
Visa fler nyheter