• Avslutning

    Nu på måndag den 18/5 planerar vi att ha terminsavslutning. Vi träffas på Max på Solbacken och äter tillsammans efter det går vi till Trampolinhuset som håller extraöppet för oss och hoppar en timme. Vi möts kl 17.45 på Max och planerar att vara klara kl 19.30 på Trampolinhuset. Efter avslutningen är vårterminen slut. Vi ledare vill passa på att tacka hela gänget i Bas 2-gruppen för den här terminen. Hoppas att vi ses till hösten! Lagkassan står för kostanden. Bas 2, äldre 12 maj 1kommentar
  • Funktionärer till kraftloppet mtb och löpning!

    Hej Nu är det dags att skicka in funktionärslistor på vilka av era deltagare som ska stå på vilket av loppen. De lag som berörs är från Mix-19 och äldre. Är ni udda i gruppen lägg då extra till MTB Är viktigt att alla hjälper till, när ni delat in och meddelat era vårdnashavare så är det upp till dem att lösa uppgiften. Antingen att byta mellan loppen eller ordna en ersättare. Tränare är undantagna från funktionärsuppdragen. skicka gärna in så snart som möjligt men senast 20/5 //Kraftloppet Ledare 12 maj 4kommentarer
  • Påminnelse om kläder till uppvisningen

    Vår grupp har som sagt fått temat Tomtar och Troll. Det tolkar vi genom att klä oss som trollen i filmen Trolls. Vi tänker oss färgglada kläder, uppsatt hår och gärna färgat hår. Som vanligt gäller inga smycken och kläder som inte är för lösa och går bra att ha gymnastik i :) Alla tider inför helgen finns under aktiviteter ( samt i tidigare informationsinlägg). Vi vill bara säga att barnen gör ett fantastiskt jobb, vi är så imponerande! Ska bli kul att få avsluta vår första termin med en våruppvisning. Hösten kommer bjuda på nya roliga utmaningar och förhoppningsvis får vi flytta till Nyckelpigan (vet mer efter sommaren). Vi vill tacka för en kul och lärorik första termin! Nu kör vi sista rycket sen ses vi förhoppningsvis till hösten! /Ledarna Bas 1, 7 år, röd 11 maj 0kommentarer
  • Bas 13-16 terminsavslutning

    Hej, nu börjar det bli dags för gymnastikavslutning. Vi avslutar säsongen på trampolinhuset måndag den 18 maj. Vi samlas i entrén till trampolinhuset klockan 19.50. Ta med trampolinsockar och om man inte har så måste det köpas innan. Vi avslutar som vanligt klockan 21.00 Tack för en trevlig termin och på återseende till hösten! /Ledarna Bas 1, 13-16 år 11 maj 0kommentarer
  • Avslutning måndag 18:e maj

    Hej! Måndagen efter våruppvisningen har vi avslutning i Trampolinhuset. Vi träffas där 18.30 och fikar tillsammans, sen har vi hopptid 19-20 och sen säger vi hejdå för terminen. Lagkassan täcker både fika och inträde, men ta med er trampolinsockar. /Ledarna Bas 1, 11-12 år 11 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter