• Barmarksträning

    Den 5:e augusti kör vi igång barmarksträning för gymnasterna. Vi kommer att köra tisdag och torsdag under vecka 32 och 33. Det är frivillig träning, men önskar att alla dyker upp för att få igång kropparna för en ny gymnastiksäsong. Samt att vi får träna lite löpteknik och få igång flåset innan vecka 34. Önskar er en fortsatt härlig sommar så syns vi den 5:e augusti. Hälsningar Marcus Nya ledaren i Azurit. Azurit 25 jul 2025 0kommentarer
  • Höstsäsongen

    Snart börjar höstsäsongen. Spelschemat för hösten är bifogat i bilden. Som ni ser behöver vi åka en bit på våra bortamatcher. Vi får hjälpas åt med samåkning vid behov. Vi börjar om att träna v.33 Tisdagar 18-19 Torsdagar 17.30-18.30 (ev. byte av dag kring v.35) Vi kan också behöva hjälp med fler hjälptränare, särskilt torsdagarna v.35 och framåt om vi behåller torsdagstiden. Några har meddelat sig förut att kunna hjälpa till, meddela gärna på nytt om man kan tänka sig ställa upp. Inför nästa säsong kommer det behövas fler tränare så att börja hjälpa till på träningarna under hösten kan vara en bra inkörsport. Ses snart på planen! F-15 25 jul 2025 0kommentarer
  • Bsk 40 år 23/8

    Dags att fira Bergsbyns sportklubb 40 år! Den 23:e augusti kommer vi att fira BSK 40 år. Firandet inleds den 22:a augusti med fotbollsdisco på Bergsvallen och den 23:e kommer bsk bjuda in till en aktivitetsdag. För den dagen behöver bsk hjälp. Vårat lag behöver ställa upp med fyra vårdnadshavare som kan hjälpa till under dagen (tiden fördelas mellan kl 9-16) den 23:e augusti och 2 st som bakar (30 bitar/långpanna eller chokladbollar). Laget får 200 kr/person och timme. Senast 16/8 behöver vi veta vilka som kan hjälpa till. Skriv här nedan i kommentarsfältet. (Får vi inga frivilliga behöver vi välja vilka det blir). F-15 25 jul 2025 3kommentarer
  • Uppstart hösten- förändringar kring tider o hallar

    Hej i sommarvärmen. Vi ser fram emot en ny gymnastikhöst tillsammans! Vi startar upp med träningar vecka 35. Däremot har det blivit en del justeringar med tider och hallar. Detta på grund av en större renovering av Eddahallen under veckorna 36-40. De kan bli klara tidigare likväl som de kan bli förseningar. Under vecka 36-40 så kommer vår torsdagstid (ord 18-19:30 Eddahallen) bli tillsammans med Kristall som tränar på onsdagar 17:00-18:30 på Kanalskolan. Alltså veckorna 36-40 så tränar vi onsdagarna 17:00-18:30 på Kanalskolan (med Kristall) och söndagar 10:30-12:00 Kanalskolan (ordinarie tid endast Briljant) Inför tävlingen i november så kommer vi ha friståendeträning på tisdagar 19:30-20:30 Eddahallen. Vi återkommer när vi kör igång med tisdagarna. Däremot så kan vi träna som vanligt vecka 35 på torsdagen (18:00-19:30) men då på Kanalskolan. Så den första träningen blir torsdag vecka 35. Vi uppdaterar kalendern men observera hallarna. Phu! Frågor på det? 😅 Vi får hjälpa varandra att hålla ordning i denna röra 💪 Vi ser framemot att dra igång! /Ledarna Briljant 22 jul 2025 2kommentarer
  • Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!

    Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se! Alla kan gympa 20 jul 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter