Fromheden
För er som vill samåka så träffas vi uppe på Bsk kl 9.15 imorgon. Jag har två platser över i min bil, Sandra två platser dit och Charlotte två platser hem. Skriv gärna här nedan om ni vill åka med oss så vi vet att vi får med oss alla. Vi är väldigt få så det blir mycket speltid för er som är med. Ses imorgon!
F-15
6 sep 2025
1kommentar
Kod till Kanalskolan
Hej, Koden till entrédörren är 18121812. Hälsningar/ Ledarna
Bas 1, 10-11 år, röd
6 sep 2025
3kommentarer
Samåkning Fromheden
Det verkar vara några stycken som behöver samåka till/från matchen i Fromheden på söndag så vi får hjälpas åt med samåkning. Skriv här nedan om du har platser över i bilen och hur många, så vi ser att alla tar sig dit.
F-15
4 sep 2025
0kommentarer
Första träningen
Hej alla! Imorgon är det äntligen dags för höstens första träning! Vi är tyvärr endast två tränare imorgon och kommer därmed inte kunna genomför träningen som vi planerat. Vi tänker att vi träffas i A-hallen kl 17.00 och avslutar träningen redan vid 17.45. Hoppas ni har förståelse med detta. /Ledarna
Bas 1, 9-10 år, röd
2 sep 2025
5kommentarer
Morgondagens träff och föräldramöte på Vitberget inställt
Hej, Pga vädret så ställer vi in morgondagen träff och föräldramöte på Vitberget. Vi önskar istället att en förälder per barn kommer till Kanalskolans omklädningsrum nu på lördag kl. 14:45. Då kör vi föräldramötet där under träningens första kvart. Hoppas det funkar för alla. Hälsningar /Ledarna
Bas 1, 10-11 år, röd
2 sep 2025
2kommentarer
Visa fler nyheter