• Gymnastikforum 2025, utlottning av plats

    Hej alla ledare! Den 4 – 5 oktober går Gymnastikforum 2025 av stapeln! Eventet håller till på Scandic Infra City i Upplands Väsby (Stockholm). Du kan läsa mer om eventet här Gymnastikforum-2025 Jag och Nils kommer att åka ner och föreningen önskar bjuda med en av er ledare (ej ungdomsledare) på detta, för att det ska bli rättvist så lottar vi ut platsen om det är flera anmälda. För att vara med i utlottningen mailar du therese.berggren@bergsbynssk.se senast söndag 14 september, märk mailet med ”Utlottning gymnastikforum”. OBS! Anmälan är bindande (vi bokar flyg och hotell i början av nästa vecka) så var säker på att du kan åka innan du anmäler dig till utlottningen. Föreningen står för flygresa och hotell, vi kommer att flyga ner lördag morgon och hem söndag em/kväll. Så kolla almanackan och maila mig om du är sugen på att knipa platsen till Gymnastikforum 2025! /Therese Gymnastik ledare 11 sep 2025 0kommentarer
  • Nu har vi träning den 21 september!

    Hej! På grund av att vi nu har tillgång till vår träningslokal bokar vi in en träning den 21 september, samma tid som vanligt. Vi hade sen tidigare meddelat er att det inte skulle vara någon träning, men nu är det ändrade planer. Välkomna! Bas 1, 8-9 år 9 sep 2025 0kommentarer
  • Kvällens träning

    På grund av lågt deltagande ikväll så slutar vi lite tidigare, max 1 tim! Vi kör alltså inte till 19:15! F-15 9 sep 2025 0kommentarer
  • Fortsatt träning på Eddahallen

    Hej! Vi har landat i att vi är kvar på Eddahallen under renoveringen. Vi kommer att fokusera på grundläggande gymnastik och leker, lite beroende på vilka redskap vi lyckas få med oss från B-hallen. Vi gör vårt bästa för att barnen ska få så givande och roliga träningar som det bara går trots omständigheterna :) Ytterkläder går antingen lämna i omklädningsrummet utanför b-hallen eller på läktaren i A-hallen. En Checklista inför träningen: - Mjuka, sköna och åtsittande kläder, kläderna får inte vara fladdriga då det blir svårare att passa barnen i övningarna. - Barfota eller halksockor (tex trampolinsockar). - Långt hår ska vara uppsatt. - Samtliga smycken avlägsnas (örhängen tejpas om de inte kan plockas ur). - Tag med vattenflaska. - Inga föräldrar eller kompisar i hallen under träning. - Anmälan vid frånvaro sker via Gästboken. Ni som beställde en T-shirt med oss i våras kan nu hämta den, jag tar med dessa på onsdagens träning. Annars går den hämta på Alhem vid tillfälle. /Ledarna Bas 1, 9-10 år, röd 8 sep 2025 2kommentarer
  • Kallelse till första mötet med fotbollssektionen 15/9

    Hej Vi skickade ut att vi skulle dra igång en fotbollssektion före sommaren och nu vill vi kalla till ett första möte den 15/9 kl 19:30 på bergsvallen Fotbollssektionen Allmänt • Kanslist + 2 representanter från styrelsen är sammankallande och håller i mötet. • Varje möte dokumenteras och anteckningar delas med alla tränare och lagledare. • Alla lag deltar med 1 representant. De bestämmer själva om det alltid är samma person eller om de väljer att rulla. Närvarande ledare ansvarar för att information når övriga ledarkollegor. • Möten startar upp efter semestern och sker minst en gång i månaden under säsong. Såhär i starten kommer möten även att fortsätta ske även när det är lägre säsong inom fotbollen. Möten sker minst en vecka innan styrelsemöte för att möjliggöra beslutsfattande vid behov. Syfte och mål • Skapa mer delaktighet. • Skapa mer samsyn. • Besluten tas närmare verksamheten • Skapa mer tydlighet. Mötesagenda • Laget runt - statusrapport för alla lagen • Aktuella frågor/Information från styrelsen • Gemensamma prioriteringar • Övriga frågor • Nästa möte //Kansliet Ledare 8 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter