• Match i Malå 21/9

    Hej föräldrar! Ikväll får ni en kallelse till match i Malå den 21 september. Det var ganska tight med spelare till Fromheden men tjejerna löste det galant såklart trots få avbytare! Men med det färskt i minnet och en minskande skara på träningarna så är det viktigt att vi får ett grepp om hur truppen ser ut på söndag så snart som möjligt. Stopptid för att anmäla sig är onsdag kväll, svara även om ert barn inte kan delta så behöver vi inte jaga svar. Den tighta svarstiden är för att vi ska ha möjlighet att låna in andra spelare vid behov. I kallelsen vill vi att ni svarar om ni har plats i er bil eller om ditt barn behöver åka med någon, så löser vi det. Ingen kommer behöva vara hemma för att man inte tar sig dit. Vi tänker att det blir avfärd från BSK 8.45. Men mer om det när vi vet vilka bilar som har plats. Och ja - visst är det långt att åka för en match. Men att lämna WO kostar 3000 kr vilket är en utgift vi ogärna tar, så vi hoppas verkligen att vi får ihop ett taggat lag för säsongens sista match! F-15 14 sep 2025 0kommentarer
  • Friståendestrumpor

    Hej! Vi har köpt in friståendestrumpor till hela truppen, dessa ska användas på både träning och tävling. Varje gymnast köper tre par men ett av paren förvarar vi i tävlingsväskan så att man inte riskerar att glömma ta med sig dessa till tävling. Man får alltså med sig två par hem som används till måndags- och fredagsträningen. Kostnaden för strumporna är 22 kr per gymnast vilken swishas till Therese på 0763-184673. Märk betalningen med gymnastens namn så att vi kan bocka av att ni betalat. Strumporna delas ut på dagens träning. Azurit 12 sep 2025 0kommentarer
  • Friståendestrumpor

    Hej! Vi har köpt in friståendestrumpor till hela truppen, dessa ska användas på både träning och tävling. Varje gymnast köper tre par men ett av paren förvarar vi i tävlingsväskan så att man inte riskerar att glömma ta med sig dessa till tävling. Man får alltså med sig två par hem som används till fredags- och söndagsträningen. Kostnaden för strumporna är totalt 22 kr per gymnast vilken swishas till Therese på 0763-184673. Märk betalningen med gymnastens namn så att vi kan bocka av att ni betalat. Strumporna delas ut på dagens träning. Juvel 12 sep 2025 0kommentarer
  • Derbynas derby!

    Familjehedern och värdigheten står på spel när Pojkar/Mix-18 utmanar sina föräldrar i en prestigefylld match på Bergvallen, onsdag 17/9 kl. 18:00. Vi hoppas att så många föräldrar och familjemedlemmar som möjligt vill vara med – det här blir en perfekt och rolig avslutning för barnen! Vi planerar också att bjuda på glass och fika. Hör gärna av er om det finns några allergier eller andra kostpreferenser vi behöver tänka på. Vi ses på onsdag – redo för match! 🏆🍦? Vänliga hälsningar, Ledarna P-2018 12 sep 2025 3kommentarer
  • Ändrad träningstid

    Nästa vecka (v38) behöver vi ändra dag till tisdag den 16/9 istället då ett föräldramöte krockar med träningstiden på onsdagen. Hoppas ni kan komma ändå 😃 veckan därefter kör vi på onsdag igen 24/9 vilket även blir sista träningen för i år. P-2019 11 sep 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter