• gamla medaljer, teamsportia fotbollscup

    Hej Det finns gamla medaljer i fall ni vill använda vid avslutning. Hör av er till kansliet med hur många ni vill ha /Nils Ledare 24 sep 2025 0kommentarer
  • Säsongsavslutning och samkörning till Malå

    Avslutning med föräldramatch På tisdag kör vi sista träningen för säsongen och hoppas att vi får ihop tillräckligt många föräldrar(!) för en match mot tjejerna. Vi bjuder sen laget på glass, är det någon som har specialkost meddela det så löser vi det. Påminner också om att fundera över och svara på kallelsen gällande nästa säsong. Bortamatch mot Malå Imorgon är det dags för sista matchen för säsongen! Som det ser ut nu kommer Nova och Bella ha plats för ytterligare spelare och det verkar bara Vera som behöver lift. Samling 08.45 på BSK, meddela gärna om du kör direkt så vi vet. F-15 20 sep 2025 1kommentar
  • Sista träningen på kanalskolan imorgon 20/9

    Nu har renoveringen B-hallen på Eddahallen äntligen blivit färdig så från och med torsdag 25 September klockan 17:00 tränar vi där :) Bas 1, 7 år, grön 19 sep 2025 0kommentarer
  • Gympa imorgon lördag 20/9

    Informationen som gått ut från föreningen har sett lite olika ut beroende på när man anmälde sig, men tanken är att vi kör träning i morgon som vanligt då hallen inte längre är uppbokad av andra. Så träning i morgon kl 11.40, för alla barn som kan komma! Ses i morgon, Hälsningar, Tränarna genom Felicia Barngymnastik 4 år 19 sep 2025 0kommentarer
  • Träning torsdagar from 25/9 kl 18-19:30

    Eddahallen är nu färdigrenoverad så vi kan återgå till vår ordinarie tid på torsdagar kl 18:00- 19:30 obs!! Eddahallen (nytt för oss alla 😅) Träning även denna söndag som vanligt på Kanalskolan. Briljant 18 sep 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter