• Genrep

    Påminner om genrep ikväll, samling 18.15 på Balderhallen :) Barngymnastik 6 år, grön 15 maj 0kommentarer
  • Dagens träning

    Det är fotbollscup utanför och mycket folk i omklädningsrummet, ni kan ta med er jackor in i hallen. Bas 1, 9-10 år, grön 14 maj 0kommentarer
  • Funktionärsansvarig Kanalskolan

    Tyvärr så har den som skulle vara funktionärsansvarig på Kanalskolan imorgon, fredag, blivit sjuk. Vi skulle därmed behöva någon annan som kan ställa upp. Uppdraget går ut på att träffa funktionärerna och lastbilschauffören på Kanalskolan kl 16, låsa upp förråd och peka på vad som ska med. Funktionärerna lyfter och bär men vi behöver en funktionärsansvarig som kan peka ut redskapen som ska med, se nedan. Har vi någon som kan ställa upp? Kommentera nedan så snart som möljligt, vi behöver ha en tillsatt innan kvällens slut. - Långmattor x 3 - Trampett cirkel - Satsbräda - Air roll, gul - Pump till air roll Gymnastik ledare 14 maj 0kommentarer
  • Information genrep/våruppvisning/avslutning

    Hej föräldrar! Imorgon fredag 15/5 har vi genrep kl 17.45-19.40 i Balderhallen. Alla grupper har fått ett tilldelat omklädningsrum, vi möts där. Kom i tid! På lördag 16/5 träffas vi kl. 13.00 i det tilldelade omklädningsrummet. Torsdag 21/5 har vi avslutning på Tramplinhuset kl. 17-18.30. / Ledarna Bas 2, yngre 14 maj 4kommentarer
  • Terminsavslutning

    På söndag är det terminens sista träning. Vi börjar om igen vecka 36. Vill man inte fortsätta till hösten mailar man mig på therese.berggren@bergsbynssk.se (gäller även ledare). Hoppas vi ses på söndag! AMT 14 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter