Julavslutning
Tisdagen den 2 december bjuder vi in alla föräldrar och syskon att komma och titta på en av våra träningar. Under passet kommer vi att visa hela träningsupplägget och ge en inblick i hur vi tränar. Observera att vi denna dag ändrar träningstiden till kl. 17.00–18.00. När träningen är avslutad är publiken varmt välkommen att prova på några av övningarna. Vår sista träning för terminen är tisdagen den 9 december, och då håller vi oss till ordinarie träningstid. Under detta träningstillfälle bjuder vi gymnasterna på pizza. Vänligen meddela oss om det finns allergier eller andra kostavvikelser så att vi kan anpassa beställningen. Vi ser fram emot att träffa er!
Bas 1, 8 år
25 nov 2025
1kommentar
Avslutning 14/12
Den 14/12 kl 13:30 har vi vår sista träning för terminen. Kl 14:30 öppnar vi dörrarna för föräldrar och andra nyfikna att se vad vi har tränat på under höstterminen! (Vi har inte så många bänkar så det är främst golvplats eller ståplats). Tjejerna får gärna ha på sig mörka byxor, helst svarta tights - långa eller korta, samt vit eller röd topp, eventuellt med juligt tryck och håret uppsatt i en hög knut. (Inga smycken som vanligt). Välkomna! 🎄 Hälsningar Tränarna
Bas 1, 11-12 år
23 nov 2025
0kommentarer
Vårens träningsschema
Nu börjar vi närma oss inflyttning i Nyckelpigans gymnastik- och idrottshall på Sunnanå. Just nu ligger bygget i fas och vi väntas kunna flytta in till vårterminens uppstart (så länge besiktningen går igenom och redskapen hinner komma). Barngymnastiken kommer att träna på Kanalskolan i vår och alla övriga grupper flyttar till Nyckelpigan. Träningsschema för Nyckelpigan ligger på Drive under Schemaöversikt, Barngymnastiken jobbas på separat men läggs ut där så snart det är klart. Det har varit ett pussel att försöka behålla så många träningstider som möjligt samtidigt som vi vet att några önskat ändra sina träningstider. Om det är någon som önskar byta den tilldelade tiden så är det tacksamt om man i första hand försöker byta med annan grupp, kanske det går att lösa via kommentarer nedan och ställa en öppen fråga om byte. Nyckelpigan kommer att vara uppdelad i zoner, se bild i Schemaöversikt på Drive. Varje grupp kommer att få tilldelat en halvtimme per zon. Zon 2 kommer att vara för uppvärmning och zon 3 (a och b) för redskap och stationer, de grupper som har fristående kommer att vara i zon 1b. Det kommer att krävas lite mer av er ledare träningsplanering eftersom att man byter zon två gånger under sin träning, vi har vårterminen som prova på och tar tacksamt emot er feedback under terminens gång. Om det är någon ledare som önskar byta grupp, tex gå upp i nivå eller ta på sig någon till grupp, så behöver man höra av sig till mig så snart som möjligt, senast 30 november, då även det pusslet behöver lösas för att få grupper och tider att gå ihop. Det schemat som ligger ute nu kan således ändras för att de ledare som har flera grupper inte ska krocka i sina träningstider. Jag återkommer när tiderna är spikade, en förhoppning är att schemat ska vara helt klart i början av december. När schemat är klart kommer det att skickas ut information till gymnaster/föräldrar om vårens nya träningstider samt information om ansökan ifall man önskar söka till ny grupp. Länk till Drive
Gymnastik ledare
20 nov 2025
0kommentarer
Tider i bollhallen
Hej Upptäckte i fredags när jag skulle avboka en tid att vi har fått 2 tider till i bollhallen som jag inte visste om att vi hade blivit tilldelade. 10:00-11:00 samt en tid 16:00-17:00 som står på herrlaget.(har ställt frågan till dem i fall de vill ha den annars så kan ett ungdomslag ta över den.) Så är det nått lag som är intresserade av dessa tider ?` //Kansliet
Ledare
17 nov 2025
6kommentarer
Fredagsträningen
Fredagsträningen ställs in då vi är många som åker till Luleå under em/kväll.
Azurit
16 nov 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter