Terminsavslutning
Första advent närmar sig med stormsteg och så även denna gymnastiktermin. Terminen avslutas vecka 50 och vi vill bjuda in föräldrar och syskon att delta på terminens sista träning som blir torsdag den 11 december kl. 19.30-21.00. Man är välkommen att delta på uppvärmning, vissa stationer samt styrka/stretch. Vill man inte delta aktivt på träningen så är man välkommen att titta på från sidan men vi uppmuntrar er till att prova på någon del då gymnasterna gärna vill dela gymnastiken med er. OBS! Syskon som deltar kommer inte att få prova på alla stationer då vissa kräver att man är medlem samt har en försäkring inom gymnastiken. Mer information kring nästa termin kommer att skickas ut via föreningen inom kort. /Ledarna
Bas 1, 13-16 år
27 nov 2025
0kommentarer
Julavslutning
Första advent närmar sig med stormsteg och så även denna gymnastiktermin. Terminen avslutas vecka 50 och vi vill bjuda in er på en juluppvisning där gymnasterna får visa vad de lärt sig under hösten. Vi kommer att starta den sista träningen med uppvärmning och genrep och välkomnar in föräldrar, syskon, släkt och vänner för uppvisning den sista halvtimmen. Vi uppmanar alla att vänta i omklädningsrummet tills vi välkomnar er in och att lämna ytterskorna i omklädningsrummet. Terminsavslut och juluppvisning Torsdag den 11 december Träningsstart kl. 18.00 Insläpp uppvisning kl. 19.00 Vi vill på förhand tacka för en fantastisk termin, ni har helt fantastiska barn! Mer information kring nästa termin kommer att skickas ut via föreningen inom kort. /Ledarna
Bas 2, yngre
27 nov 2025
0kommentarer
Julavslutning
Första advent närmar sig med stormsteg och så även denna gymnastiktermin. Terminen avslutas vecka 50 och vi vill bjuda in er på en juluppvisning där gymnasterna får visa vad de lärt sig under hösten. Vi kommer att starta den sista träningen med uppvärmning och genrep och välkomnar in föräldrar, syskon, släkt och vänner för uppvisning den sista halvtimmen. Vi uppmanar alla att vänta i omklädningsrummet tills vi välkomnar er in och att lämna ytterskorna i omklädningsrummet. Terminsavslut och juluppvisning Torsdag den 11 december Träningsstart kl. 16.30 Insläpp uppvisning kl. 17.30 Vi vill på förhand tacka för en fantastisk termin, ni har helt fantastiska barn! Mer information kring nästa termin kommer att skickas ut via föreningen inom kort. /Ledarna
Bas 1, 9-10 år, grön
27 nov 2025
0kommentarer
Julavslutning
Välkomna på julavslutning! Den 8 december kl. 18.00–19.00 bjuder vi in till en härlig julavslutning där gymnasterna får visa upp vad de tränat på under terminen. Det blir öppen träning och vi hoppas att alla vårdnadshavare och syskon vill komma och heja på! Gymnasterna får gärna komma klädda i juligt tema men kläderna ska vara bekväma att träna i. Som vanligt ska håret vara uppsatt och örhängen tas av av säkerhetsskäl. Vi bjuder på skumtomtar och pepparkakor för att höja julstämningen. Varmt välkomna! Adina, Minea, Frida, Evelina, Jessica & Laura
Bas 1, 10-11 år, grön
26 nov 2025
0kommentarer
Förlorad jacka
Se efter hemma! En kappa och bilnycklar har försvunnit från det inre omklädningsrummet. Den tillhör en ledare i gruppen efteråt och är en så kallad "mammakorv" med nycklar i fickan. Hör av dig till Gry på 070-288 90 97 om du tagit fel!
Barngymnastik 6 år, grön
25 nov 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter