• Sista träningarna för säsongen

    Vilken fantastisk våruppvisning, bra jobbat alla gymnaster! Vi ledare kan inte vara stoltare över er alla! Vi har två träningar kvar för säsongen samt en avslutning. Träning 17/5 kl. 17.30-19.30 tillsammans med Azurit 20/5 kl. 18.30-20.30 tillsammans med samtliga tävlingstrupper Avslutning 23/5 kl. 13-15 (mer info kommer) Juvel 16 maj 4kommentarer
  • Sista träningarna för säsongen

    Vilken fantastisk våruppvisning, bra jobbat alla gymnaster! Vi ledare kan inte vara stoltare över er alla! Vi har två träningar kvar för säsongen samt en avslutning. Träning 17/5 kl. 17.30-19.30 tillsammans med Juvel 20/5 kl. 18.30-20.30 tillsammans med samtliga tävlingstrupper Avslutning 23/5 kl. 13-15 (mer info kommer) Azurit 16 maj 0kommentarer
  • Slut för denna termin!

    Vi ledare tackar för denna termin, vilket avslut den fick! Ert barn behåller sin plats i gruppen, ta kontakt med kansliet för eventuella ändringar. Kallelser för nästa termin kommer i augusti. Till alla barn: ha en riktigt fin sommar och håll igång med kullerbyttor och spring i benen! Ledarna Barngymnastik 6 år, grön 16 maj 3kommentarer
  • Ledarmöte innan uppvisning

    Godmorgon! Hoppas ni är taggade för dagens uppvisning. Jag har ju missat att vi behöver ett ledarmöte för lite praktiska detaljer. En ledare per grupp träffas vid sekretariatet 30 minuter innan respektive uppvisningsstart. /Therese Gymnastik ledare 16 maj 0kommentarer
  • Sminktips i sista minuten :)

    Hej! Genrepet gick jättebra, tjejerna är så duktiga! Här kommer er sminktips i sista minuten - fortfarande helt valfritt att sminka sig över huvudtaget :) Länk till video /Tränarna Bas 1, 11-12 år 15 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter