• Kort uppehåll under jul och nyår

    Nu på fredag gör vi sista träningen för i år. Vi drar igång igen efter årsskiftet. GOD JUL! Ledare 1 dec 2025 0kommentarer
  • Juluppvisning 14 december

    Hej på er i snöyran! Först och främst, stort grattis till tjejernas fantastiska insats på tävlingen i Luleå, de var så duktiga och det var väldigt roligt att få dela dagen med dem. Det har märkts på träningarna under förra veckan att gymnasterna kommit varandra närmare vilket är jättekul att se. Terminen närmar sig sitt slut och vi vill därför bjuda in föräldrar, släkt och vänner till en liten juluppvisning söndag den 14 december, som även blir sista träningen innan jullovet. Ni är välkomna upp till hallen på Kanalskolan kl 17.30, hoppas vi ses! /Ledarna Kristall 1 dec 2025 0kommentarer
  • Bingolotterna

    Vi hoppas att det går bra med försäljningen! Vi påminner om infon som har mailats ut från kansliet: Varje aktiv ungdom får 1 pkt var innehållande 20 st Bingolotter enkel à 100 kr/st 2 st Bingolotter dubbel à 200 kr/st 2 st Julkalendrar à 100 kr/st De lotter som inte sålts ska returneras och redovisas: Måndag den 15 december mellan 18.00 – 20.30 på Kansliet, Falmyrvägen 66 i Bergsbyn (Bergsvallen IP). Efter att försäljningen är avslutad swishas försäljningsbeloppet till BSK:s swishnummer: 123 089 94 19. Man kan även betala in beloppet till bankgiro på 180-4038. Märk betalningen med barnets fullständiga namn samt BINGO. Sista inbetalningsdag är den 20 december 2025. Är inte lotterna inbetalda innan 20/12 så kommer en faktura att skickas ut, då tillkommer en faktureringsavgift. Det går bra att lämna ej sålda lotter i kuvertet med barnets namn på till oss ledare efter vår avslutning den 14e. Hälsningar Tränarna Bas 1, 11-12 år 30 nov 2025 0kommentarer
  • Inställd träning

    Vi har en del frånvaro och ställer därför in kvällens träning. Jag har skickat ut till gymnasterna men eftersom att de har skola och kanske inte hinner se meddelandet så får ni hjälpa till att sprida informationen. Vi tränar som vanligt på söndag. /Therese Juvel 28 nov 2025 0kommentarer
  • Julavslutning

    Hej alla föräldrar! Tiden springer iväg och det närmar sig avslutning av denna termin. Den 10 december bjuder vi in föräldrar och syskon till juluppvisning så att gymnasterna får visa vad de lärt sig under hösten. Träningen startar som vanligt 18:30 och då kör vi uppvärmning och genrep utan publik. Vi välkomnar sedan er in kl. 19:00 för uppvisning och avslutar med lite fika. Vi ber er föräldrar och syskon att vänta i omklädningsrummet tills vi säger till och att ni lämnar ytterskorna i omklädningsrummet. Vänligen meddela eventuell allergi till 076-639 70 38 senast 5/12. Terminsavslut och juluppvisning Onsdag den 10 december Träningsstart kl 18:30 Insläpp uppvisning kl 19:00 Vi vill på förhand tacka för denna termin och information om vårterminen kommer senare. /Ledarna Bas 1, 10-11 år, röd 28 nov 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter