• Jullov

    Hej alla! Sista träningen innan jullovet är nu på tisdag den 9e december. Då bjuder vi även in familj att vara med på träningen. Barnen brukar tycka att det är kul att få visa vad man lärt sig under terminen. Vi kommer värma upp som vanligt och välkomnar sen in familjerna när vi är redo. Avslutningsvis kommer vi ledare och barn avsluta med en samling där vi bjuder på festis, pepparkaka och skumtomtar. Hör av er om det är någon allergi som vi bör veta om. Vårterminen börjar om 13 januari och vi kommer träna tisdagar 17-18 men observera att vi byter hall till Kanalskolan. Vi ledare önskar er alla en God jul och ett Gott nytt år! Barngymnastik 6 år, grön 4 dec 2025 1kommentar
  • Utbildningar fotboll 2026

    Hej Nu har det kommit ut nya datum för Uefa D tränarutbildning i skellefteå Ni hittar dem här https://vasterbotten.svenskfotboll.se/utbildning/tranarutbildning/tranarutbildning-fotboll2/ /Nils Ledare 3 dec 2025 0kommentarer
  • Gymnastikavslutning HT 2025

    Hej! Nu går vi in i dom två sista träningstillfällen före jul och nyårsuppehållet för den här säsongen HT-2025. Sista träningen är 10/12 kl.17-18.30 och då är ni föräldrar varmt välkomna att titta och vara med på träningen tillsammans med era duktiga gymnaster! :) Varmt välkomna!//Ledarna Bas 1, 9-10 år, röd 3 dec 2025 4kommentarer
  • Välkommen till Juvels juluppvisning!

    Alla nära och kära är välkomna att kolla på vad gymnasterna gör på sina träningar. Datum: söndag 14 december Tid: kl. 18.50 Plats: Kanalskolan Gymnasterna ska vara på plats 18.00 för uppvärmning. Gärna klädda i något juligt som även går att träna i. Obs! Detta blir sista träningen sedan tar vi jullov. Vårterminen startar vecka 2 och då får vi äntligen träna i vår nya hall, Nyckelpigan på Sunnanå. Helgen 21-22 februari kommer vi tävla I Umeå. Vi återkommer med exakt dag och tid när vi vet mer. God jul och gott nytt år! Juvel 2 dec 2025 0kommentarer
  • Välkommen till Azurits juluppvisning!

    Alla nära och kära är välkomna att kolla på vad gymnasterna gör på sina träningar. Ni kommer även få se inledningen av det nya friståendet. Datum: måndag 8 december Tid: kl. 20.20 Plats: Kanalskolan Gymnasterna ska vara på plats 19.30 för uppvärmning. Gärna klädda i något juligt som även går att träna i. Obs! Vi tränar även onsdag och fredag sedan tar vi jullov. Vårterminen startar vecka 2 och då får vi äntligen träna i vår nya hall, Nyckelpigan på Sunnanå. Helgen 21-22 februari kommer vi tävla I Umeå. Vi återkommer med exakt dag och tid när vi vet mer. God jul och gott nytt år! Azurit 2 dec 2025 3kommentarer
  • Visa fler nyheter