Avslutning 14/12 samt träningstider för nästa termin
Vilken kul termin vi har haft tillsammans med era barn, de har varit så grymma och utvecklats så mycket. Även om vi nyss varit på tävling så skulle vi vilja visa upp lite av det vi har gjort under hösten som en julavslutning sista träningen den 14 december. Familj och mor/farföräldrar är välkomna. Det lär bli stå-plats upplägg. Vi vill att gymnasterna kommer vanlig tid 10:30 men ni är välkomna in kl 11:15. Vi tänkte ha lite glögg-fika-försäljning som går till lagkassan. Avslutningen kommer inte ta mer än 30 minuter. De ska ha på sig en svart eller röd (Bsk) tröja och svart nertill. Sen blir de jullov till den 11/1 (första träningen söndagen) Vi har fått veta träningstiderna för nästa termin i den nya hallen Nyckelpigan (Sunnanå) dessa är tiderna vi fått. Fristående träning (endast inför tävling) onsdagar: 18-19:30 Torsdag:18:30-20:00 Söndag: 10:30-12:00 Som allt verkar nu så kör vi den första träningen den 11/1 i den nya hallen. I vanlig ordning kommer vi använda fristående tiden inför tävling. Nästa tävling är helgen 21-22/2 i Umeå. Mer info när vi börjar med friståendeträningar inför tävlingen kommer senare.
Briljant
7 dec 2025
0kommentarer
Tillägg julavslutning
Hej, Se tidigare nyhet om julavslutning på torsdag. Gymnasterna får gärna klä sig i svarta eller mörka kläder eller något juligt, exempelvis tomteluva till fristående. Som vanligt ska bylsiga kläder som klänning eller för långa byxor undvikas. /Ledarna
Bas 1, 9-10 år, grön
7 dec 2025
0kommentarer
Julavslutning 13/12
Den 13/12 är höstterminens sista träning och vi tänkte ha en julavslutning med barnen. Barnen får gärna ha kläder med jultema, en tomteluva eller annat som kopplar an till julen. Vi önskar dock att barnen inte har långa klänningar eller annat som hindrar deras rörelse eller vår förmåga att kunna passa på barnen. Vi tänkte bjuda på fika och om de finns några allergier får man gärna meddela detta med en kommentar i detta inlägg eller meddela någon tränare senast tisdag 9/12.
Barngymnastik 4 år
4 dec 2025
0kommentarer
Bygdens Lag 29/1
Hej! Vi har fått möjligheten att vara bygdens lag den 29/1 på Skellefteå AIKs hemmamatch mot Timrå. Det innebär att vi får sälja biljetter till matchen, samla in pengar till lagkassan, visa upp vår förening och samtidigt ha en trevlig kväll ihop. Vi säljer biljetterna för 230kr/st och 130kr/biljett går till AIK, 80kr/biljett till laget och 20kr/biljett till föreningen. Biljetterna köps genom beställa biljetter via forms Bergsbyns sportklubb Bygdens lag – Fyll i formulär och betala via swish 123 089 94 19
Gymnastik ledare
4 dec 2025
0kommentarer
Bygdens Lag 29/1
Hej! Vi har fått möjligheten att vara bygdens lag den 29/1 på Skellefteå AIKs hemmamatch mot Timrå. Det innebär att vi får sälja biljetter till matchen, samla in pengar till lagkassan, visa upp vår förening och samtidigt ha en trevlig kväll ihop. Vi säljer biljetterna för 230kr/st och 130kr/biljett går till AIK, 80kr/biljett till laget och 20kr/biljett till föreningen. Biljetterna köps genom beställa biljetter via forms Bergsbyns sportklubb Bygdens lag – Fyll i formulär och betala via swish 123 089 94 19
Ledare
4 dec 2025
1kommentar
Visa fler nyheter