Julavslutning söndag 14/12
Hej alla föräldrar! På söndag har vi den sista träningen för höstterminen och vi vet att barnen är sugna på att visa er vad vi har tränat på under hösten. Därför vill vi bjuda in er till en julavslutning den sista halvtimmen på söndag, alltså klockan 13. Då kommer vi att visa några övningar och bjuda på något gott som avslutning. Vi ses på söndag! / Ledarna
Bas 1, 8-9 år
11 dec 2025
1kommentar
Träning idag kl 16.30-18
Förtydligande: Dagens träning hålls enligt ordinarie tid, det vill säga kl. 16.30–18.00.
Bas 1, 8 år
9 dec 2025
0kommentarer
Avslutningen 14/12
Vi vill att tjejerna samlas 13:15 nästa söndag. Påminner om svarta tights och vit eller röd tröja. Håret uppsatt i en hög knut. Kl 14:30 öppnar vi dörrarna från trapphuset (näst högsta avsatsen). Vi har tillgång till salen till 15:00. Välkomna!
Bas 1, 11-12 år
7 dec 2025
0kommentarer
Träningssituationen
Hej föräldrar! Vi är ett begränsat antal ledare som ska hjälpa era barn under gymnastiken. Vi har också ett ansvar att träningarna ska gå rätt till och att era barn lär sig rätt teknik, så att de inte skadar sig. Det här ställer krav på oss ledare men också på era barn. Vi har upplevt att en del av barnen hellre riktar sitt fokus mot annat istället för att genomföra övningarna eller lyssna på oss ledare. Det blir helt enkelt slamsigt! Det här påverkar övriga barn negativt, som gärna vill lära sig men också behöver ha vår fulla uppmärksamhet när de gör övningarna. Vi har tid för lek tillsammans både i början och slutet av träningarna, men däremellan behöver vi få det att fungera bättre än vad det gör nu. Vi vill därför uppmana alla föräldrar att prata med sina barn om vikten att lyssna, delta på övningarna och inte störa varann. Har ni frågor är ni välkomna att kontakta oss. Önskar er en fin dag! / Ledarna
Bas 1, 8-9 år
7 dec 2025
0kommentarer
God jul och gott nytt år
Tack till er som har tränat med oss i höst, vi hoppas att ni har haft lika roligt som oss :) Vi kommer att fortsätta att träna under vårterminen och vi kommer att dela upp terminen i två omgångar, man har möjlighet att delta under en omgång eller båda. Vi kommer att flytta in i vår nya hall, Nyckelpigans gymnastik- och idrottshall på Sunnanå och träningstiden kommer att ändras till fredagar klockan 16.00-17.00. Om man önskar träna omgång 1 så behöver ni inte göra någon förändring, ni som redan är registrerade här på Laget har automatiskt en plats. Om ni däremot inte önskar träna omgång 1 behöver ni skicka ett mail till therese.berggren@bergsbynssk.se för avanmälan så att inte en faktura skickas ut. Plats: Nyckelpigans gymnastik- och idrottshall (Sunnanå) Tid: Fredag klockan 16.00-17.00 Omgång 1: vecka 3-9 Omgång 2: vecka 11-19 (uppehåll v.15+18) Deltagaravgift: 450 kr/omgång Utöver deltagaravgiften tillkommer en medlemsavgift på 200 kr/år (400 kr/år för familj). Vi önskar er en god jul och ett gott nytt år och hoppas att vi ses 2026! /Ledarna
Alla kan gympa
7 dec 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter