• Försenad terminsstart

    Hej! Hoppas ni haft en bra jul och en bra start på nya året. Tyvärr blir terminsstarten uppskjuten till vecka 4. Anledningen är att inflytten till den nya hallen är försenad vilket påverkar även vår gymnastikgrupp. Det innebär att vi ses på kanalskolan på onsdag den 21 januari. /Ledarna Bas 1, 7 år, grön 6 jan 0kommentarer
  • Halltider v2-10

    Hej Vi har fått 2 tider under perioden v2-v10 tältet fredagar 18:15-19:15 söndagar 8:00-9:00 Finns intresse för dessa tider ? Äldsta lag går först Ledare 5 jan 3kommentarer
  • Försenad terminstart

    Hej! Hoppas alla barn och vuxna har haft en fin julledighet. På grund av förseningar i nya gymnastikhallen är vår terminstart framflyttad till 19 januari. Nya tiden är måndagar kl 17-18 i Kanalskolan. Vi ses! Hälsningar från ledarna Barngymnastik 5 år, grön 5 jan 0kommentarer
  • Terminsstart

    Hej! Tyvärr har det uppstått förseningar i färdigställandet av vår nya hall. Det innebär att vi behöver skjuta fram terminsstarten till måndag vecka 4. Vi har även fått en ny träningstid, som kommer att vara kl. 17.00–18.30. Första träningen blir alltså: Måndag vecka 4 kl. 17.00 på Nyckelpigan. Varmt välkomna! Vänliga hälsningar Ledarna Bas 1, 10-11 år, grön 4 jan 0kommentarer
  • Inför vårterminen 2026

    Hej! Vill börja med att hälsa alla välkomna till en ny gymnastiktermin. Som ni säkert redan sett så är den nya hallen försenad, som tur är inte alltför länge (vi håller tummarna att det inte tillstöter något). Det kommer att vara lite rörigt i början då vi byter träningstider och hall men förhoppningsvis kan vi hjälpas åt så att alla hittar rätt, se träningsschema vecka för vecka nedan. Vecka 2 Tisdag kl 19.00-21.00, Kanalskolan Torsdag kl 19.00-21.00, Kanalskolan Fredag kl 17.00-18.00, Kanalskolan Vecka 3 Tisdag kl 19.00-21.00, Kanalskolan Torsdag kl 19.00-21.00, Kanalskolan Fredag kl 17.00-18.00, Nyckelpigan Vecka 4, tillsvidare Tisdag kl 19.00-21.00, Nyckelpigan Torsdag kl 19.00-21.00, Nyckelpigan Söndag kl 17.30-19.00, Nyckelpigan Vårens första tävling är i Umeå vecka 8, Azurit kommer att tävla lördag den 21 februari, mer information kommer närmare. Nästa tävling är i Umeå vecka 21. /Therese, Jessica, Johanna, Moa och Marcus Azurit 3 jan 0kommentarer
  • Visa fler nyheter