• Gymnastikavslutning

    Wow vilken bra uppvisning gymnasterna gjorde idag!! Riktigt roligt att se 😊 PĂ„ mĂ„ndag Ă€r det som sagt avslutning pĂ„ Trampolinhuset mellan kl 17:30-18:30. Föreningen stĂ„r inte för trampolinsockar, sĂ„ kom ihĂ„g att de tar med sig egna sockar. Sedan vill vi passa pĂ„ att tacka för en rolig termin. Det har skett en stor utveckling för vĂ€ldigt mĂ„nga, sĂ„ kul att se! Vi önskar er alla en fin sommar ☀ HĂ€lsningar frĂ„n Ledarna Bas 1, 10-11 år, röd 16 maj 7kommentarer
  • Ett stort tack till era barn

    Hej! Vi ledare vill rikta ett stort tack till alla barn som deltog pĂ„ förestĂ€llningen idag. Vilka superstjĂ€rnor! Vi Ă€r sĂ„ stolta över dem! Vi har övat en stor del av vĂ„rterminen pĂ„ vĂ„r show och den gemensamma dansen i slutet av förestĂ€llningen. Barnen var vĂ€ldigt taggade inför förestĂ€llningen och det var sĂ„ roligt att se hur de alla gjorde sitt bĂ€sta och utmanade sig sjĂ€lva. Det var vĂ€ldigt roligt för bĂ„de barnen och oss ledare att fĂ„ visa lite av det vi gör pĂ„ vĂ„ra trĂ€ningar. Vi hoppas att de har haft det roligt pĂ„ gymnastiken och att alla Ă€r taggade pĂ„ att fortsĂ€tta till hösten. Vi har inga mer trĂ€ningar inplanerade. DĂ€remot ses vi pĂ„ Trampolinhuset söndagen den 31 maj klockan 12 för en rolig avslutning pĂ„ den hĂ€r terminen. Datum för nĂ€r trĂ€ningarna börjar i höst kommer framöver. HĂ€lsa barnen sĂ„ mycket frĂ„n oss ledare. Ha det sĂ„ bra! / Ledarna Bas 1, 8-9 år 16 maj 0kommentarer
  • VĂ„ruppvisning - TACK!

    Vi ledare vill bara sĂ€ga tack, tack, tack! Vilka fantastiska gymnaster vi har fĂ„tt Ă€ran att trĂ€na tillsammans med under Ă„ret och vilken prestation de bjöd pĂ„ under dagens uppvisning.. WOW! Vi Ă€r sĂ„ otroligt stolta, glada och imponerade över all utveckling, energi och glĂ€dje som gymnasterna visat. Ett stort tack ocksĂ„ till er förĂ€ldrar för allt stöd, pepp och förtroende under terminen. Nu ser vi fram emot att fĂ„ knyta ihop sĂ€cken pĂ„ tisdag med avslutning och ha riktigt kul tillsammans en sista gĂ„ng för denna termin ?? / Ledarna Bas 1, 8 år 16 maj 5kommentarer
  • Tack!

    Hej! Vi vill bara sĂ€ga tack för en fin första termin och tack för idag! Tjejerna var sĂ„ duktiga! :) Ni som inte var med idag ska fĂ„ varsin "guldmedalj", hör av er till Zana, 070- 285 04 47? ,sĂ„ löser vi det :) Ha en fin sommar sĂ„ ses vi till hösten! /Ledarna Bas 1, 7 år, röd 16 maj 3kommentarer
  • Terminsavslutning

    Grymt jobb av tjejerna bÄde under förra helgens tÀvling och idag pÄ uppvisningen - vi ledare Àr otroligt stolta över era barn! ? Imorgon tar vi ledigt frÄn gymnastik och tar istÀllet sikte pÄ terminens sista trÀning onsdag 20/5 kl 18.30-20.30 tillsammans med övriga tÀvlingslag. DÄ vill vi att ni tar med sockarna som delades ut inför tÀvlingen sÄ vi kan samla in dem och förvara i tÀvlingsvÀskan - redo för höstens Àventyr! Vi planerar att ha en avslutande aktivitet med laget onsdag 27/5, mer info kommer nÀr detaljerna Àr spikade. Ha en fortsatt trevlig helg! /André, Britta, Malin och Therese Kristall 16 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter