Gymnastikavslutning
Wow vilken bra uppvisning gymnasterna gjorde idag!! Riktigt roligt att se đ PĂ„ mĂ„ndag Ă€r det som sagt avslutning pĂ„ Trampolinhuset mellan kl 17:30-18:30. Föreningen stĂ„r inte för trampolinsockar, sĂ„ kom ihĂ„g att de tar med sig egna sockar. Sedan vill vi passa pĂ„ att tacka för en rolig termin. Det har skett en stor utveckling för vĂ€ldigt mĂ„nga, sĂ„ kul att se! Vi önskar er alla en fin sommar â HĂ€lsningar frĂ„n Ledarna
Bas 1, 10-11 år, röd
16 maj
7kommentarer
Ett stort tack till era barn
Hej! Vi ledare vill rikta ett stort tack till alla barn som deltog pÄ förestÀllningen idag. Vilka superstjÀrnor! Vi Àr sÄ stolta över dem! Vi har övat en stor del av vÄrterminen pÄ vÄr show och den gemensamma dansen i slutet av förestÀllningen. Barnen var vÀldigt taggade inför förestÀllningen och det var sÄ roligt att se hur de alla gjorde sitt bÀsta och utmanade sig sjÀlva. Det var vÀldigt roligt för bÄde barnen och oss ledare att fÄ visa lite av det vi gör pÄ vÄra trÀningar. Vi hoppas att de har haft det roligt pÄ gymnastiken och att alla Àr taggade pÄ att fortsÀtta till hösten. Vi har inga mer trÀningar inplanerade. DÀremot ses vi pÄ Trampolinhuset söndagen den 31 maj klockan 12 för en rolig avslutning pÄ den hÀr terminen. Datum för nÀr trÀningarna börjar i höst kommer framöver. HÀlsa barnen sÄ mycket frÄn oss ledare. Ha det sÄ bra! / Ledarna
Bas 1, 8-9 år
16 maj
0kommentarer
VÄruppvisning - TACK!
Vi ledare vill bara sÀga tack, tack, tack! Vilka fantastiska gymnaster vi har fÄtt Àran att trÀna tillsammans med under Äret och vilken prestation de bjöd pÄ under dagens uppvisning.. WOW! Vi Àr sÄ otroligt stolta, glada och imponerade över all utveckling, energi och glÀdje som gymnasterna visat. Ett stort tack ocksÄ till er förÀldrar för allt stöd, pepp och förtroende under terminen. Nu ser vi fram emot att fÄ knyta ihop sÀcken pÄ tisdag med avslutning och ha riktigt kul tillsammans en sista gÄng för denna termin ?? / Ledarna
Bas 1, 8 år
16 maj
5kommentarer
Tack!
Hej! Vi vill bara sÀga tack för en fin första termin och tack för idag! Tjejerna var sÄ duktiga! :) Ni som inte var med idag ska fÄ varsin "guldmedalj", hör av er till Zana, 070- 285 04 47? ,sÄ löser vi det :) Ha en fin sommar sÄ ses vi till hösten! /Ledarna
Bas 1, 7 år, röd
16 maj
3kommentarer
Terminsavslutning
Grymt jobb av tjejerna bÄde under förra helgens tÀvling och idag pÄ uppvisningen - vi ledare Àr otroligt stolta över era barn! ? Imorgon tar vi ledigt frÄn gymnastik och tar istÀllet sikte pÄ terminens sista trÀning onsdag 20/5 kl 18.30-20.30 tillsammans med övriga tÀvlingslag. DÄ vill vi att ni tar med sockarna som delades ut inför tÀvlingen sÄ vi kan samla in dem och förvara i tÀvlingsvÀskan - redo för höstens Àventyr! Vi planerar att ha en avslutande aktivitet med laget onsdag 27/5, mer info kommer nÀr detaljerna Àr spikade. Ha en fortsatt trevlig helg! /André, Britta, Malin och Therese
Kristall
16 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter