Välkomna till terminens första träning tisdag 20/1
Vi hälsar alla gymnaster varmt välkomna till terminens första träning vecka 4, tisdag den 20/1 kl. 16.30–18.00. Från och med denna termin tränar vi i vår nya hall Nyckelpigan på Sunnanå. Första träningen kommer en ledare att möta upp er och visa er in till vårt omklädningsrum. Kom ihåg att ta med: • Vattenflaska • Mellis – något litet. Observera att majskakor inte är tillåtna då de smular mycket. • Uppsatt hår • Bekväma kläder att röra sig i. Kläderna bör inte vara för stora då vi ledare riskerar att fastna i plaggen vid passning. • Ta av smycken eller tejpa öron. Vi ser verkligen fram emot en ny termin tillsammans med alla våra fantastiska gymnaster ⭐ /Ledarna
Bas 1, 8 år
12 jan
0kommentarer
Terminsstart på Kanalskolan
Välkomna till träning i Kanalskolans idrottshall! Dörrkod 18121812. Vi börjar träningarna vecka 4, 20 januari och planerar att avsluta terminen vecka 20. Under sport- och påsklov tar vi uppehåll. Exakta tider framgår av kalendern. Barnen väntar i damernas omklädningsrum och blir hämtade när träningen börjar. Som vanligt rekommenderar vi åtsittande kläder som inte blir i vägen eller exempelvis faller i ansiktet vid handstående. Långt hår ska sättas upp. Barnen ska inte ha smycken och om örhängen inte kan tas ut ska de tejpas för att undvika skador. Gå på toaletten innan träningen och tag gärna med vattenflaska! Hälsningar Ledarna
Barngymnastik 6 år, grön
12 jan
0kommentarer
Information på era Laget-sidor
Jag får många mail från föräldrar som undrar över träningsstart och träningstider. Det är viktigt att alla grupper skapar en Nyhet på er sida där denna information framgår, ni behöver även lägga in träningstiderna under Aktiviteter. Detta behöver göras omgående eftersom terminen startar nästa vecka (förutom tävlingstrupperna som redan kört igång).
Gymnastik ledare
12 jan
0kommentarer
Kallelse till tävling
Hej! Vi har skickat ut en kallelse till tävlingen i Umeå 21/2 och vill be er att svara på denna så snart som möjligt så vi kan planera truppens fristående. /Ledarna
Kristall
12 jan
0kommentarer
Uppstart vårterminen 2026
Hej, Hoppas alla haft ett härligt lov. Som ni förmodligen redan sett är vår nya hall Nyckelpigan på Sunnanå försenad vilket innebär att vi inte kan starta upp träningen v.3 utan vår första träning blir måndag v.4, dvs. den 19 januari, kl 18.30-20.00 på Nyckelpigan och sen samma dag, tid och plats under vårterminen. Dörrkoden är samma som på Kanalskolan (18121812). Logistiken kring omklädningsrum m.m. har vi tyvärr ingen information om än, förhoppningsvis uppmärkt på måndag den 19 januari. Vi återkommer om det dyker upp någon mer information annars ses vi! Mvh Ledarna Hanna, Linus, Moa, Maja, Matilda och Anatoli
Bas 1, 11-12 år
11 jan
0kommentarer
Visa fler nyheter