Välkomna till ny termin!
Hej och välkomna till en ny termin! Vi kommer att träna på onsdagar klockan 17.00 – 18.00 i Kanalskolans gymnastikhall. Vi startar med första träningen onsdagen den 28/1. Terminen avslutas vecka 20, vi har uppehåll under skolloven v.10 och v.15. Vi kommer den här terminen använda oss av tjejernas omklädningsrum, man går den första trappan upp och följer sedan korridoren till omklädningsrummet längst in. Föräldrar är välkomna att delta på första träningen därefter är målet att föräldrarna väntar i omklädningsrummet under träningen. Om det är något barn som behöver stöttning eller känner sig osäker inför detta moment så kan ni föräldrar prata med någon av oss ledare. All frånvaro ska rapporteras i Gästboken på Laget, för att underlätta vår planering. Checklista inför träningen - Mjuka och sköna kläder, det är bra om kläderna inte är för stora och pösiga så att vi kan passa barnen i övningarna samt att ingen tröja åker ner över ansiktet när man står på händer. - Barfota eller greppsockar (tex trampolinsockar). - Långt hår ska vara uppsatt. - Samtliga smycken avlägsnas (örhängen tejpas om de inte kan plockas ur). - Tag med vattenflaska. Om man av någon anledning inte vill fortsätta med gymnastiken efter första träningstillfället (gäller endast nya gymnaster) så finns det möjlighet att avsäga sig sin plats. Vi behöver då besked om detta till therese.berggren@bergsbynssk.se senast två dagar efter första träningstillfället. Har man inte sagt upp sin plats innan det andra träningstillfället så får man betala för hela terminen oavsett om man deltagit eller inte. Välkomna till en ny termin!
Barngymnastik 4 år
14 jan
6kommentarer
Vårterminen
Hej, På måndag kör vårterminen igång. Nu med en ny gymnastikhall, Nyckelpigan på Sunnanå. Våra träningstider är måndagar 17:30-19:00. Koden till ytterdörren 18121812. Vi påminner som tidigare om: • Inga smycken • Uppsatt hår • Barfota eller halksockar • Vattenflaska Vi ser framemot en ny termin tillsammans 😊 Hälsningar / Ledarna
Bas 1, 10-11 år, röd
14 jan
1kommentar
Tävlingen i maj är flyttad till vecka 19
En glädjande nyhet för alla som försöker njuta av maj månad så är tävlingen flyttad till helgen v 19 (istället för v 21) Sedan kommer våruppvisningen vara helgen v 20.
Briljant
12 jan
2kommentarer
Tävlingsdag 22/2 söndag Umeå Energi Arena
Hej. Vi har fått veta tävlingsdag och preliminära tider för tävlingen vecka 8 i Umeå. Vi tävlar söndag den 22/2 på umeå Energi Arena Vind Vår förträningen startar 9:00 så vi kommer troligen samlas ca 8:00. Tävlingen startar 10:30 och prisutdelning förväntas bli kl 13:15 Vi gör en aktivitet så svara så snart som möjligt om ert barn kan delta så vi kan börja planera Samåkning kommer gå lösa om man vill.
Briljant
12 jan
0kommentarer
Uppstart Vårtermin -26, ny tid och plats
Hej på er! Nu börjar det närma sig terminstart för gymnastiken. Från och med denna termin kommer vi att få flytta in i nybyggda Nyckelpigans gymnastik- och idrottshall på Sunnanå. Flytten innebär också att schemat för all träningsgrupper gjorts om och att vi har fått en ny träningstid som är på tisdagar kl 17.30 - 19.00. Första träningen är den 20:e januari i den nya hallen. Vi ses!
Bas 1, 9-10 år, röd
12 jan
0kommentarer
Visa fler nyheter