Invigning och öppet hus
Som några av er kanske redan hunnit se mailutskick om så är det öppet hus i Nyckelpigan nu lördag, den 31 januari. Gymnaster i tävlingsgrupper har möjlighet att vara på plats och träna och visa upp vad vi gör. För att vi ska få ett hum om hur många som har tänkt dyka upp så kommer vi att skicka ut en kallelse som vi vill att ni svarar på senast onsdag. Vi kommer att samlas kl 12.30 för uppvärmning så att vi är redo att köra igång kl 13.00. På onsdag, den 28 januari, kommer kommunen att ha sin invigning av hallen. Klockan 18.00 är det bandklippning och tal och därefter kommer de gå runt och kolla in våra verksamheter. Vi önskar att alla gymnaster som har möjlighet är på plats kl 18 för att vara med på invigningen, därefter kör vi igång med vår träning så snart det formella är klart. Vi avslutar träningen vanlig tid. OBS! Tävlingen i maj har bytt helg till den 9-10 maj så ändra om ni hunnit lägga in detta i era kalendrar.
Kristall
25 jan
2kommentarer
Bygdens Lag 29/1
Den 29/1 är Bergsbyns sportklubb bygdens lag på Skellefteå AIKs hemmamatch mot Timrå. Det innebär att vi får visa upp vår förening i ett annat sammanhang och sälja biljetter för att sponsra våra lag. Visst vill du komma och kolla hockey tillsammans med oss? Köp din biljett genom beställa biljetter via forms Bergsbyns sportklubb Bygdens Lag - KLICKA HÄR välj Gymnastik och lag Pärla och betala via swish 123 089 94 19
Pärla
21 jan
5kommentarer
Information inför uppstart på tisdag
Hej! Här kommer lite information som vi vill hinna förmedla innan tisdag. På tisdag möts vi i omklädningsrummet innan träningen och vi går gemensamt in i gympasalen. Även framöver kommer ni tillsammans med barnet vänta inne i omklädningsrummet, vi ledare släpper in barnen i gympasalen då träningen börjar. En påminnelse från tidigare utskick: Föräldrar och eventuellt medföljande syskon väntar utanför gympasalen medan träningen pågår (OK att föräldrar är på sidan under första träningen) Alla barn ska tvätta händerna innan träningen börjar! Vi ses på tisdag! Frida, Maria, Petra och Linda
Barngymnastik 6 år, röd
18 jan
0kommentarer
Vi ses i det lila omklädningsrummet + påminnelse om regler
Hej! Vi ses i det lila omklädningsrummet inför träningen. Det verkar som om det är det omklädningsrummet vi kommer att framöver, så hör ni inget annat så går ni dit. Vi vill passa på att påminna om några av de ordningsregler som gäller, nu när vi ska vara i vår nya lokal: - vattenflaska på utsedd plats - barfota eller greppsockar. Vanliga sockar är inte tillåtna. - inga smycken är tillåtna. Örhängen kan tejpas om ni inte vill ta av dem. - hårnålar eller andra hårspännen får inte användas. - i hall 2 får vi inte ha byxor med dragkedja, inte ens om den är stängd. Tröja med dragkedja går bra om dragkedjan är stängd. Vi ses! / Ledarna
Bas 1, 8-9 år
18 jan
0kommentarer
AMT - vuxenträning
Imorgon har vi terminsstart för vår vuxengrupp (17+). Som ledare får du delta kostnadsfritt på våra träningar, ingen anmälan behövs. Om du tänker delta kontinuerligt och vill få möjlighet att träna volt och/eller hoppa trampolin så behöver du dock anmäla dig via mail till mig så att jag kan lägga in dig i gruppen och teckna försäkring. Kom gärna och träna med oss imorgon kl 19.30-21.00 i Nyckelpigans gymnastik- och idrottshall, Lantmannagatan. Vi använder omklädningsrum 1. /Therese
Gymnastik ledare
17 jan
0kommentarer
Visa fler nyheter