Delta på träning
Hej! På nästa träning 11 februari får föräldrar eller annan vuxen till barnen delta för att se hur en vanlig träning kan gå till. Välkomna. /Ledarna
Bas 1, 7 år, grön
9 feb
0kommentarer
Anmälan till träningarna
På grund av stor variation i antal barn på träningarna så kommer det från och med denna vecka att skickas ut en anmälan dagen innan träning så att jag vet hur många som planerar att komma på träningen. Om ni har anmält er till att komma på träningen men får förhinder efter kl 14 samma dag så vill jag att ni skriver ett inlägg i Gästboken så att jag vet om att ni inte kommer. Jag tackar på förhand för er hjälp, detta kommer att underlätta träningsplaneringen samt fram- och bortplockning av redskap :)
Alla kan gympa
8 feb
1kommentar
Information tävling 22 februari
Nu har vi fått den sista informationen inför tävlingen och tiderna nedan är spikade. Vi vill att alla gymnasterna har på sig sina svarta tights samt föreningskläder när de kommer till tävlingen samt att håret är uppsatt i en hög munk (vi delar ut dessa under sista träningsveckan innan tävling), använd mycket hårgelé så att frisyren håller hela tävlingen. Vi fixar det sista med scrunchies och glitter på plats. OBS! Kom ihåg att kolla i tid så att tävlingstightsen är hela. Vill man ha något att äta under tävlingen (tex macka, chokladbit, frukt) så behöver det medtas i egen väska, det kommer inte att finnas tid att springa iväg till förälder eller cafeteria under själva tävlingen då vi behöver hålla gymnasterna samlade. Under tävlingen fokuserar vi på tävling och gymnasterna ska ha mobilerna undanstoppade. Efter tävlingens slut samlas vi i omklädningsrummet för ombyte och sedan är gymnasterna fria att gå. Om det är någon som inte har skjuts till tävlingen eller om det finns möjlighet till samåkning så kan ni kommentera nedan så försöker vi lösa det tillsammans. Söndag 22 februari Umeå Energi Arena, vind Samling i entrén kl 08.00 Förträning kl 09.00 Defilering kl 10.25 Tävlingsstart kl 10.35 Prisutdelning kl 13.15 Checklista - Svarta tävlingstights, 70 den - Svart BSK-t-shirt - Röd BSK-ziptröja - Förbered håruppsättning enligt ovan - Mat/snacks och dricka - Nöt- och hårsprayförbud på grund av allergier - Inga mobiler under tävling
Juvel
4 feb
0kommentarer
Norrfejden 21 februari
Nu har vi fått den sista informationen inför tävlingen och tiderna nedan är spikade. Vi vill att alla gymnaster har på sig sina svarta tights samt föreningskläder när de kommer till tävlingen samt att håret är uppsatt i en låg tofs i nacken, mittbena, med en fläta. Använd mycket hårgelé så att frisyren håller hela tävlingen. Vi sätter på scrunchies och glitter på plats. Vill man ha något att äta under tävlingen (tex macka, chokladbit, frukt) så behöver det medtas i egen väska, det kommer inte att finnas tid att springa iväg till förälder eller cafeteria under själva tävlingen då vi behöver hålla gymnasterna samlade. Under tävlingen fokuserar vi på tävling och gymnasterna ska ha mobilerna undanstoppade. Efter tävlingens slut samlas vi i omklädningsrummet för ombyte och sedan är gymnasterna fria att gå. Lördag 21 februari Umeå Energi Arena, vind Samling vid entrén kl 10.30 Förträning kl 11.45 Defilering kl 13.20 Tävlingsstart kl 13.30 Prisutdelning kl 15.55 Checklista - Svarta tävlingstights, 70 den - Svart BSK-t-shirt - Röd BSK-ziptröja - Förbered håruppsättning enligt ovan, se bild - Mat/tilltugg och dricka - Nöt- och hårsprayförbud på grund av allergier - Inga mobiler under tävlingen Om det är någon som inte har skjuts till tävlingen eller om det finns möjlighet till samåkning så kan ni kommentera nedan så försöker vi lösa det tillsammans.
Kristall
4 feb
0kommentarer
Välkomna till sektionsmöte för Fotbollen 17/2 18:30
Välkomna till sektionsmöte för Fotbollen 17/2 kl 18:30 bergsvallen 1 från respektive lag behöver närvara. * läget i lagen * sammanslagningar * Serie anmälna * Material Matchtröjor, bollar,annat ? * övriga frågor. Välkomna!
Ledare
3 feb
6kommentarer
Visa fler nyheter