Redskap Nyckelpigan
Nu har tumblinggolvet kommit och vi har alla redskap pĂ„ plats đFör att det ska vara trevligt att vistas i hallen sĂ„ behöver vi alla hjĂ€lpas Ă„t med att stĂ€da undan redskapen innan trĂ€ning i respektive zon avlutas. Bilder med text Ă€r uppsatt runtom i hallen som visar var redskapen ska stĂ€llas innan man gĂ„r vidare till nĂ€sta zon, stĂ€dning ska alltsĂ„ vara klar inom de 30 minuter man har i zonen. Det kommer ett till skĂ„p för mindre grejer inom nĂ„gon vecka och alla lĂ„dor kommer dĂ„ att mĂ€rkas upp sĂ„ att det blir lĂ€ttare att hitta Det Ă€r av yttersta vikt att man stĂ€dar undan alla mindre grejer pĂ„ samma sĂ€tt som de större, sĂ„ att inte den sista gruppen för dagen blir drabbad genom att behöva stĂ€da efter alla andra, tex plocka en Ă€rtpĂ„se i ena hörnet i zon 2b, whiteboardpennor i hall 2 eller flytta stora kilar som man sjĂ€lv inte anvĂ€nt. Det finns ocksĂ„ risk att de mindre grejerna lĂ€mnas kvar (tex whiteboardpennor) försvinner nĂ€r skolan har undervisning eller en annan förening har bokat hallen, detta innebĂ€r merkostnader för nyinköp och de pengarna kĂ€nns bĂ€ttre att lĂ€gga pĂ„ annat. Under veckan kommer det Ă€ven bilder till förrĂ„det, det Ă€r viktigt att vi hĂ„ller ordning Ă€ven i förrĂ„det dĂ„ vi delar det med skolan och cheerleadingen, man fĂ„r inte under nĂ„gra omstĂ€ndigheter lĂ€mna kvar redskap som hör till förrĂ„det i hall 2a+b. Det Ă€r Ă€ven uppsatt skyltar för var man kan placera gruppens vattenflaskor nĂ€r man rör sig mellan zonerna, pĂ„ detta sĂ€tt minimerar vi spill pĂ„ redskap, halkiga vattenpölar och kvarglömda saker. Jag hoppas att alla hjĂ€lper till att bidra till detta upplĂ€gg. Har man synpunkter eller förbĂ€ttringsförslag sĂ„ fĂ„r man gĂ€rna diskutera inom sin grupp och skriva ner dessa men hĂ„lla pĂ„ det lite dĂ„ det kommer att skickas ut ett frĂ„geformulĂ€r angĂ„ende Nyckelpigan inom nĂ„gon mĂ„nad eller tvĂ„. OBS! Bilderna pĂ„ redskapen finns Ă€ven upplagda pĂ„ Drive under Schemaöversikt-Nyckelpigans gymnastik- och idrottshall /Therese
Gymnastik ledare
13 feb
0kommentarer
Söndagens trÀning
Hej, Nu pÄ söndag testar vi tÀvlingsdrÀkterna och kör fristÄendetrÀningen i dem, bra om gymnasterna har tights eller hotpants sÄ de enkelt kan dra pÄ och av sig drÀkterna. /Ledarna
Kristall
13 feb
2kommentarer
Svara pÄ kallelsen
Glöm inte att svara pĂ„ kallelsen om vĂ„rens fotboll. Svara ja eller nej! Ăr ditt barn osĂ€ker sĂ„ meddela oss det. Svara senast söndag!
F-15
13 feb
4kommentarer
Norrfejden UmeÄ 21/2
Hej! Nu Ă€r det snart tĂ€vling i UmeĂ„, dĂ€rför skickar vi ut lite info samt önskemĂ„l om vad som gĂ€ller. PĂ„ lördag Ă€r det samling kl 11.00 i UmeĂ„ Energi Arena Vind. Ăr det nĂ„gon som Ă€r i behov av skjuts sĂ„ kan ni skriva i sms-gruppen eller kommentera detta inlĂ€gg. * Vi vill att barnen kommer mĂ€tta och belĂ„tna. Se till att de laddar med en god natts sömn och Ă€ter ordentlig lunch innan samlingen. * Skicka med mellis Ă„t ert barn, tex bars, frukt eller mackor och en vattenflaska. * Vi har med oss tĂ€vlingsdrĂ€kter och svarta trampolinsockar Ă„t alla, men se till att tjejerna har med svarta tights att ha under drĂ€kten. * Packa en tjocktröja/ hoodie att dra pĂ„ drĂ€kten mellan de olika momenten. * Inga smycken Ă€r tillĂ„tna. (Om örhĂ€ngen ej kan tas ut mĂ„ste dessa tejpas) * Vi tĂ€nkte försöka ha liknande frisyr pĂ„ alla, sĂ„ ni fĂ„r gĂ€rna göra en hög knut med svart scrunchie(tjock svart snodd), alternativt en hög svans som hĂ„ller hela dagen. Har man besvĂ€rlig lugg eller liknande fĂ„r man gĂ€rna göra en inbakad flĂ€ta av denna bak mot tofsen. TĂ€vlingen berĂ€knas vara klar vid 16.15-tiden. Har ni frĂ„gor och funderingar Ă€r ni varmt vĂ€lkomna att kontakta oss. Mvh/ Ledarna
Pärla
12 feb
3kommentarer
Onsdag 18/2 pizza och lek
Hej. NÀsta onsdag pÄ fristÄende trÀningen tÀnkte vi ha lite skoj med laget som upptakt inför tÀvlingen pÄ söndag. Vi ses kl 17:15 pÄ Nyckelpigan Vi köper pizza och kÀkar tillsammans och leker lekar innan vi avslutar med FristÄendetrÀningen, allt slutar vanlig tid 19:30. DÄ vi knappt har pengar till tÀvlingsavgifter sÄ hoppas vi ni har möjlighet att swisha för maten. 70kr Ev överskott gÄr till lagkassan. Swisha 0702264165. Vi skickar kallelse sÄ svara om ert barn kommer sÄ kan vi uppskatta hur mycket pizza vi ska bestÀlla.
Briljant
12 feb
3kommentarer
Visa fler nyheter