• Ledare sökes

    Hej! Tyvärr har vi fått avhopp i ledargruppen och är därför på jakt efter fler ledare till Barngymnastik 6 år, vit. Finns det någon av er föräldrar som är intresserad av att gå in som ledare så kan ni höra av er till mig på therese.berggren@bergsbynssk.se för mer information. Som ledare så får man äran att hänga med barnen varje vecka och se deras utveckling, den glädje och gemenskap som blir i en grupp är helt fantastisk att få uppleva! Tveka inte att höra av dig vid intresse 😊 /Therese Berggren Verksamhetsutvecklare Bergsbyns SK gymnastik Bas 1, 7 år, vit 19 feb 1kommentar
  • Ny kod till kansliets ytterdörr

    Nya koden är *225588* //Kansliet Ledare 19 feb 0kommentarer
  • Sektionsmöte 20260309 1 ledare från varje lag.

    Hej Vill kalla till nytt sektionsmöte 9/3 kl 19:30 Har laddat upp protokollet från mötet 17/2 under dokument länk Viktigt att alla lag representeras med 1 ledare. Med vänliga hälsningar Kansliet Ledare 19 feb 0kommentarer
  • Save the date

    Save the date! Ni ska ha fått denna information men vi lägger upp den även här. Gymnastikens Våruppvisning i Balderhallen är i år planerad till lördag den 16 maj. Förträning fredag den 15 maj kl 18.00. Vi återkommer med mer information kring detta. Bas 1, 7 år, grön 19 feb 0kommentarer
  • Söndag tävling - tider

    Tider på söndagen Samling kl 8:00 Umeå Energi Arena Vind Förträning kl 9;00 Defilering kl 10:25 Tävling Start 10:35 Prisutdelning kl 13:15 Ta med lättare lunch -något mer än socker Hår: uppsatt i hård knut (som vanligt) Svarta tights/shorts /Ledarna Briljant 18 feb 1kommentar
  • Visa fler nyheter