Söndagens träning inställd
Hej! Vi har nyss ställt in träningen nu på söndag den 1 mars. Ni får ha sportlov istället! Bortse alltså från inbjudan till träning som kom för en liten stund sen. / Ledarna
Bas 1, 8-9 år
23 feb
0kommentarer
Sportlov
Hej! Under sportlovet, vecka 10, har vi uppehåll och därmed ingen träning tisdagen den 3/3. I övrigt fungerar träningarna bra och barnen har fint fokus. Vi vill dock påminna om att föräldrar behöver vara på plats kl. 18.00 när träningarna slutar. Vid flera tillfällen har någon av oss tränare fått stanna kvar 10–15 minuter efter träningen i väntan på att barn ska bli hämtade, och vi är därför tacksamma om alla kan respektera sluttiden. Mvh Ledarna
Bas 1, 8 år
22 feb
0kommentarer
Vilken tävling alla gjorde idag!
Vi är så imponerade och stolta över insatsen. Kul att se att alla njuter av att va tillsammans en hel dag och tävla. Sportlovsuppehåll blir from 1/3-6/3 så vi har alltså bara träning nu på torsdag denna vecka. Sedan ses vi igen söndag vecka 10. Kalendern är uppdaterad. Stor kram till alla gymnaster från ledarna!
Briljant
22 feb
5kommentarer
Sportlovet
Hej! Under sportlovet v.10 den 4 mars är det ingen onsdagsträning. /Ledarna
Bas 1, 7 år, grön
22 feb
0kommentarer
Saknar tävlingsdräkt
Så himla bra jobbat av tjejerna idag, så fantastiska allihopa! Vi saknar en tävlingsdräkt, är det någon som glömde lämna in den till oss efter tävlingen? Påminner om att det inte är någon träning imorgon, vi tar välförtjänt vila & ses på onsdag! //Stolta ledare
Kristall
21 feb
0kommentarer
Visa fler nyheter