• Tider v11-14

    Hej Vi har fått följande tider på guldvallen vecka 11-14 totalt har vi fått 5 tider. Måndagar 16:30-17:30 halvplan A Tisdagar 17:30-18:30 halvplan A och B så här har vi helplan Torsdag 17:30-18:30 halvplan A Fredagar 17:30-18:30 halvplan A I första hand så vill vi ge möjlighet till alla lag att få 1 tid. skulle det efter det finnas lediga tider så ges möjlghet till fler tider. En halvplan kan man enkelt ha 2 lag samtidigt på. För att kunna ge möjlighet att kunna få mer än 1 tid i veckan. Skicka in era önskemål, är det så att det blir många krockar så får vi kalla till ett möte med de lagen som vill ha tider under denna periood. //Kansliet Ledare 25 feb 7kommentarer
  • Ingen träning v.10 pga sportlov

    Hej! Ingen träning v.10 pga sportlov. Påminnelse om att skriva i gästboken om erat barn inte kan komma på träningarna. Underlättar för oss ledare i planeringen😊 /Ledarna Barngymnastik 6 år, röd 24 feb 0kommentarer
  • Ingen gymnastik på sportlovet

    Nästa vecka är det ingen gymnastik, ses igen den 9:e mars! Bas 1, 13-16 år 23 feb 0kommentarer
  • Ingen gymnastik på sportlovet

    Nästa vecka tar även gymnastiken ledigt, alltså ingen träning nästa måndag. Vi ses igen den 9:e mars! Bas 1, 11-12 år 23 feb 0kommentarer
  • Sportlov

    Under sportlovet v.10 har vi ingen gymnastikträning. / Ledarna Bas 1, 10-11 år, grön 23 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter