• Våruppvisningen - uppladdade dokument

    Nu finns det fler dokument uppladdade på Drive under Våruppvisning 2026, se länk nedan. Ni hittar där både redskapsskiss samt film och information gällande det gemensamma avslutningsnumret. Tipsar om att köra igenom dansen 1-2 gånger varje träning, förslagsvis under uppvärmningen, så behöver det inte ta lika mycket tid av träningen mot slutet av terminen. Det kommer efter sportlovet att finnas en projektor i ett av skåpen på Nyckelpigan, för att ni som ledare inte ska behöva lära er dansen före gymnasterna så går det bra att koppla upp er mot projektorn och visa den på väggen så att gymnasterna kan öva utifrån den direkt. Om ni vill boka en tid för genrep för er egna grupp så mailar ni mig senast den 31 mars. Vi i planeringsgruppen kommer därefter kolla behovet och göra ett schema för genrep fredagskväll efter det gemensamma genrepet, om tiderna inte räcker till så kommer några genrep att förläggas lördag förmiddag. https://drive.google.com/drive/folders/1YioPCDd6auK_rPR0f1_XSNIULnkrdR9A?usp=sharing /Therese therese.berggren@bergsbynssk.se Gymnastik ledare 26 feb 0kommentarer
  • Träning under sportlovet

    Tack för att ni svarat på anmälan om sportlovsträning med kort varsel. Då vi har några gymnaster och ledare borta under lovet så kommer vi att slå ihop två träningar med Juvel. Vi tränar som vanligt söndag den 1 mars (men förlänger den med en halvtimme). Vi ställer in tisdagsträningen den 3 mars och har istället träning med Juvel onsdag den 4 mars kl 19.00-21.00. Söndag den 8 mars är vi tillbaka i normalläget igen. För att vi ska kunna planera friståendet inför nästa tävling i maj, helgen vecka 19, så kommer vi att skicka ut en anmälan. Tacksam om ni kan svara på den så snart som möjligt :) /Ledarna Azurit 26 feb 1kommentar
  • Träning under sportlovet

    Tack för att ni svarat på anmälan om sportlovsträning med kort varsel. Då vi har några gymnaster och ledare borta så kommer vi att slå ihop två träningar med Azurit. Vi tränar som vanligt söndag den 1 mars och onsdag den 4 mars och då kommer alltså Azurit att träna med oss. Vi ställer in tisdagsträningen den 3 mars. Söndag den 8 mars är vi tillbaka i normalläget igen. För att vi ska kunna planera friståendet inför nästa tävling i maj, helgen vecka 19, så kommer vi att skicka ut en anmälan. Tacksam om ni kan svara på den så snart som möjligt :) /Ledarna Juvel 26 feb 0kommentarer
  • Träningar under sportlovet

    Söndag 1/3 och 8/3 tränar vi som vanligt 16.30-18.00, onsdag 4/3 har vi ingen träning, kalendern är uppdaterad. Skickar ut en kallelse till söndagsträningarna så vi ser hur många som kan komma. Kristall 25 feb 0kommentarer
  • Sportlov!

    Nästa vecka (v10) är det sportlov och då tar vi paus från gymnastiken. Ses onsdag V. 11 igen!😊 Ha det fint! Barngymnastik 4 år 25 feb 0kommentarer
  • Visa fler nyheter