• Inställd träning söndag den 8 mars

    Då det endast var fem gymnaster som kunde komma på söndagens träning så ställer vi in den. För de fem som var anmälda och ändå vill träna så är de välkomna att träna med Bas 2 äldre som har träningen innan, de tränar kl 15.00-16.30. Jag är ledare i den gruppen också och kommer att vara på plats under den träningen. Kristall 4 mar 0kommentarer
  • Ingen träning sportlovet

    Hej! Vill påminna alla om att denna vecka är det sportlov och därför inte heller någon träning. Vi ses igen nästa vecka! / Ledarna Barngymnastik 5 år, röd 2 mar 1kommentar
  • Information inför omgång 2

    Nu är omgång 1 på Alla kan gympa avslutad och denna vecka har vi uppehåll från träning. Omgång 2 startar upp fredag vecka 11 och avslutas fredag vecka 19, vi har uppehåll vecka 15 och vecka 18. Då vi har valt att dela upp terminen i två omgångar så blir det ytterligare en faktura för omgång 2 men eftersom ni redan betalat för medlemsavgiften för hela 2026 så blir det på denna faktura endast deltagaravgiften på 450 kr. Jag skulle önska att ni svarar med en kommentar nedan om ni tänkt fortsätta träna omgång 2 eller om ni vill bli borttagna från gruppen. Tack för fantastika träningar under omgång 1, det är så roligt att få hänga med er på fredagseftermiddgarna! Hoppas vi ses 😊 Alla kan gympa 1 mar 2kommentarer
  • Sportlov

    Hej, Vecka 10 är det ledigt från gymnastiken. Vi ses igen 10 mars. Ledarna Barngymnastik 6 år, grön 27 feb 0kommentarer
  • Sportlov!

    Hej! 😊 Under sportlovet (vecka 10) gör vi ett uppehåll i träningen. Det innebär att: Söndag 1 mars – inställd träning Torsdag 5 mars – inställd träning Vi startar igen som vanligt söndag 8 mars. Hör av er om ni har några frågor! Vänliga hälsningar Ledarna Bas 2, yngre 26 feb 1kommentar
  • Visa fler nyheter