Mötesanteckningar
Tack till alla er som deltog på måndagens verksamhetsmöte! Presentationen med mötesanteckningar finns nu utlagt på Drive under Möten, se länk nedan. OBS! Mötesanteckningarna finns i presentationens anteckningsruta och syns evnetuellt inte i mobilversionen. https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1YioPCDd6auK_rPR0f1_XSNIULnkrdR9A?ths=true
Gymnastik ledare
23 apr
0kommentarer
Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
Boll och lek 2020
22 apr
0kommentarer
Information om Vårshowen i Sagornas Värld 16/5!
Hej alla föräldrar och gymnaster! Nu närmar sig vårshowen och vi tränar för fullt på fristående,tumbling och trampett som ingår i truppgymnastiken. Årets tema som vi har blivit tilldelade är monster. Vi har därför kommit fram till att alla gymnaster önskas ha svart bas på nederdel (Tights lr liknande). Som överdel får man välja fritt inom följande färger: Grönt,Lila,orange,rött,Beige/brunt. Här finns de alltså gott om utrymme för egen kreativitet och fri tolkning för utstyrseln. Tänk på att håret ska sättas upp, och inga smycken på som gäller genrellt inom gymnastikens regler. Vi ser verkligen fram emot vårshowen och hoppas att så många som har möjlighet kan komma och heja fram gymnasterna! Vi önskar också att ni svara på kallelsen som kommer inom kort till genrepet och vårshowen och meddelar där om gymnasten kan delta. Hälsningar//Ledarna
Bas 1, 9-10 år, röd
22 apr
0kommentarer
Information Våruppvisning och genrep
Hej föräldrar! Tiden går snabbt och snart är det dags för våruppvisningen! Vi tränar för fullt både på den gemensamma avslutningsdansen och vår egen grupps uppvisning – barnen gör ett fantastiskt jobb! Fredag 15/5 har vi ett gemensamt genrep för alla grupper i Balderhallen kl. 17.45–18.30. Vi möter upp barnen vid entrén, och det är viktigt att komma i tid eftersom genrepet börjar kl. 18.00. På lördagen har vi ett eget genrep kl. 8.50–9.00, och vi samlas kl. 8.30. Efter det får barnen åka hem och förbereda sig inför uppvisningen. Vi ses igen kl. 13.00 i det tilldelade omklädningsrummet ( får vi veta på fredagen). OBS! Vi har gjort ovanstående aktiviteter anmälningsbara – vänligen tacka ja eller nej så snart ni kan. Hör gärna av er vid funderingar. / Ledarna Delar den gemensamma dansen om barnen vill öva själva hemma :) OBS! Inget måste ;) https://drive.google.com/file/d/1bwmCKRwyfe5cLGjQRnPz0Gttq583FsO6/view?usp=drivesdk
Bas 1, 7 år, röd
20 apr
0kommentarer
Våruppvisning
Hej! Här kommer viktig information inför vårens uppvisning: 🎭 Tema: Pirater Barnen får gärna klä sig i pirattema. Tänk på att kläderna ska vara lätta och inte fladdriga, då det finns risk att fastna i redskap. Vill man ha kjol rekommenderar vi träningsshorts under. 💇? Hår: Hårspray får användas hemma eller utomhus. Inomhus hänvisar vi till gelé eller mousse, så att brandlarmet inte riskerar att gå igång. Klädsel & säkerhet: Kom ihåg att barnen ska ha hallsockar på sig. Av säkerhetsskäl ska inga örhängen bäras under uppvisningen. 🍪 Fika: Det kommer finnas möjlighet att köpa fika på plats. Om man vill ta med eget fika måste det vara nötfritt. 🚪 Lämning och hämtning: Sker vid omklädningsrummet. Vi återkommer med information om vilket omklädningsrum som gäller. Genrep: Fredag 15 maj Tid: 18.30–19.00 Samling: 18.20 🎉 Uppvisningsdag (16 maj): Samling: kl. 09.00 Gemensam uppvärmning: kl. 09.30 Uppvisningen startar: kl. 10.30 Hör av er om ni har några frågor! Vänliga hälsningar, Ledarna
Bas 1, 10-11 år, grön
20 apr
2kommentarer
Visa fler nyheter