• Träning 31/5 flyttad till kl 11:00

    På grund av en matchbokning klockan 10:00 på konstgräsplanen måste vi flytta träningen till kl 11:00 nu på söndag istället. Boll och lek 2020 27 maj 0kommentarer
  • Fel tid i utskick!

    Hej! Det har smugit sin in ett fel i höstens preliminära träningstid. Denna grupp byter namn till Bas 1, 8-9 år och träningsdag är fortsatt söndagar men kl 12.00-13.30, inte tisdagar som det står i den bifogade PDF-filen i utskicket. Ber om ursäkt om det skapat förvirring. /Therese Berggren, verksamhetsutvecklare Bergsbyns SK Bas 1, 8-9 år 26 maj 0kommentarer
  • Gräsplanerna

    Hej Gräset har börjat växa en hel del tittar man från sidan så ser de riktigt fina ut, kommunen var förbi fg vecka för att köra amazon (den plockar upp allt dött i gräsmattan) tyvärr gick den sönder och 1/3 av ungdomsplanen blev aldrig körd. De har inte kunnat köra den i går pga att gräsmattan behöver vara torr, i går stod det fortfarande vatten på ungdomsplanen, enligt fritid så är det många planer som är blöta mest troligen är det kärlen som påverkar detta. Planen var att öppna för matcher till helgen. Jag följer utvecklingen dag för dag, Som det ser ut idag så verkar det bli svårt att kunna öppna för spel till helgen. Kommer under torsdagen fatta beslut. De matcher som då kommer eventuellt att behöva flyttas till konstgräs kommer jag kontakta. Med vänliga hälsningar Nils Ledare 26 maj 0kommentarer
  • Funktionärsmöte 2026 7/6 kl 18:00

    Hej, Slänger upp denna info här på vår sida. Vi vill kalla till ett funktionärsmöte för dem som är tilldelade funktionärsuppdrag 13/6. Mötet är på Bergsvallen söndag den 7/6 kl 18:00. I vårt lag, P18, så har följande fått uppdrag Grill & fika Viggo Guschlbauer (Grillansvarig) Viggo Holmström Oscar Lindström Bob Lundberg Noel Lundgren Herman Utterström Arvid Östlund Ni som står med på funktionärslistan och mot för modan har förhinder ansvarar för att byta inom laget till löpning eller hitta en ersättare. //Kraftloppet P-2018 26 maj 0kommentarer
  • Vi byter grupp!

    Hej alla föräldrar!   Vi vill berätta att vi ledare i denna grupp har valt att utöka träningstillfällena till två gånger i veckan till hösten. Vi hoppas såklart att hela gruppen vill följa med oss på detta 😊 Som ni har sett så har Therese skickat ut ett mail med information om hur man gör för att ansöka till ny grupp. Så vill era barn fortsätta i samma grupp, men träna två gånger i veckan, så behöver ni ansöka om att byta till: Bas 2, äldre röd. Ansökan måste vara inskickad senast 10 juni.   Hör av er om ni har några funderingar.   Hoppas att vi ses till hösten 😊 Vi önskar er en härlig sommar!   Hälsningar Ledarna Bas 1, 10-11 år, röd 25 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter