• Våruppvisning och avslutning

    Terminen börja närma sig sitt slut och nu går vi in i slutskedet och har börjat träna mot våruppvisningen. Vi har genrep för den gemensamma dansen med övriga grupper fredagskväll kl 18.30-19.00. Vi samlas kl 18.10 i uppmärkt omklädningsrum på Balderhallen. Därefter har vi eget genrep kl 19.40, vi beräknas vara klar kl 20.00. På lördagen samlas vi 45 minuter före uppvisningens start. Under hela uppvisningen är hela gruppen samlad och efter uppvisningens slut är gymnasterna fria att gå. Våruppvisning samlingstider Fredag 15 maj: 18.10 Lördag 16 maj: 09.45 Vårterminen och gymnastiksäsongen avslutas med våruppvisningen men vi hade tänkt ha en avslutning för vår grupp måndagen den 18 maj. Det blir en avslutning utanför hallen där vi tänkt använda vår lagkassa till att hitta på något extra roligt tillsammans. Vi återkommer med mer information närmare 😊 OBS! Onsdag den 29 april samt söndag den 3 maj är det innebandycup i hallen. Vi kommer inte att ha tillgång till omklädningsrummet dessa två dagar och vi önskar därför att man, om möjligt, inte tar med sig ytterkläder in i hallen. Vi har dessa dagar endast tillgång till hopphallen så det kommer att vara mer barn i hallen och alla ytterkläder behöver rymmas bland redskap och annat. Bas 2, äldre 27 apr 0kommentarer
  • Inställd träning valborgs

    Hej alla föräldrar! En påminnelse om att vi har träning som vanligt idag. Däremot ställs torsdagens träning in eftersom den krockar med Valborgsmässoafton. Vi önskar er en fin Valborg, så ses vi igen nästa vecka! Vänliga hälsningar Ledarna P-2018 27 apr 0kommentarer
  • Valborg och kristihimmelsfärd

    Hej! På grund av valborgsfirande är träningen torsdagen den 30/4 inställd. Vi önskar er ett mysigt valborgsfirande istället! Träningen på kristihimmelsfärd 14/5 kommer ske som vanligt trots röddag, då vi har våruppvisning på lördagen (16/5). Det innebär att säsongens sista "vanliga träning" är den 14/5 och att säsongsavslutning sker i samband med våruppvisning. Barngymnastik 5 år, röd 24 apr 0kommentarer
  • Information

    Jag är bortrest imorgon och kommer därför inte på morgondagens träning, istället får ni två ledare som heter Malin och Lina. De kör samma träningsupplägg som förra veckan. Nästa fredag, den 1 maj är det ingen träning på grund av röd dag samt innebandycup i hallen. Terminens sista träning blir fredag den 8 maj. Vi kommer att starta upp igen till höstterminen, vecka 36. Vill ni inte fortsätta behöver ni säga upp er plats, vill ni fortsätta så behövs ingen vidare åtgärd utan då får ni information inför uppstart. Vi kommer att byta träningsdag och tid men schemat är inte klart än så den informationen kommer senare. Alla kan gympa 23 apr 0kommentarer
  • Våruppvisning, avslutning och valborg

    Terminen börja närma sig sitt slut och nu går vi in i slutskedet och har börjat träna mot våruppvisningen. Vi har genrep för den gemensamma dansen med övriga grupper fredagskväll kl 18.30-19.00. Vi samlas kl 18.10 i uppmärkt omklädningsrum på Balderhallen. Därefter har vi eget genrep kl 19.20, vi beräknas vara klar kl 19.45. På lördagen samlas vi 45 minuter före uppvisningens start. Under hela uppvisningen är hela gruppen samlad och efter uppvisningens slut är gymnasterna fria att gå. Våruppvisning samlingstider Fredag 15 maj: 18.10 Lördag 16 maj: 09.45 Vårterminen och gymnastiksäsongen avslutas med våruppvisningen men vi hade tänkt ha en avslutning för vår grupp torsdagen den 21 maj kl 16.30-18.00. Det blir en avslutning utanför hallen där vi tänkt använda vår lagkassa till att hitta på något extra roligt tillsammans. Vi återkommer med mer information närmare 😊 OBS! Torsdag den 30 maj ställer vi in träningen på grund av valborgsmässoafton. Bas 1, 9-10 år, grön 23 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter