• Avslutning av vårterminen

    Hej föräldrar! Tiden går fort när man har roligt och vi närmar oss avslutning av vårterminen!? Måndag den 11 maj blir sista träningen för säsongen och under den träningen får ni som föräldrar gärna följa med ert barn under träningen/hinderbanan och se vad era barn övat på under terminen! ?? Avslutningsvis skulle vi också vilja få bjuda barnen på lite fika, meddela därför senast 29 maj om det finns allergier och isåfall vilka! Tack från alla oss ledare Barngymnastik 5 år, grön 27 apr 0kommentarer
  • Vecka 18

    På torsdag är det valborgsmässoafton och träningen är därför inställd. Söndagen den 3 maj är det innebandycup på Nyckelpigan. Det betyder att det kommer att vara extra trångt på parkeringen samt att vi inte får använda oss av omklädningsrummen. Vi önskar därför att gymnasterna kommer till hallen utan ytterkläder (om möjligt) då vi behöver ta med oss allt in i specialhallen. Bas 2, yngre 27 apr 1kommentar
  • Söndag 3 maj

    På söndagens träning är det innebandycup i helgen och beroende på när den slutar så har vi fått till oss att vi inte får använda omklädningsrummen. Ni kan därför ta med er eventuella ytterkläder direkt in i hallen. Då vi endast har tillgång till specialhallen (ej intilliggande hall) så jag skulle uppskatta om ni väntar utanför (i lilla korridoren) tills klockan slår 19.30 då gruppen innan slutar. AMT 27 apr 0kommentarer
  • Vecka 18

    Onsdag den 29 april samt söndag den 3 maj är det innebandycup på Nyckelpigan. Det betyder att det kommer att vara extra trångt på parkeringen samt att vi inte får använda oss av omklädningsrummen. Vi önskar därför att gymnasterna kommer till hallen utan ytterkläder (om möjligt) då vi behöver ta med oss allt in i specialhallen där vi tränar två grupper samtidigt (innebandycupen är i båda de andra hallarna). Juvel 27 apr 0kommentarer
  • Vecka 18

    Onsdag den 29 april samt söndag den 3 maj är det innebandycup på Nyckelpigan. Det betyder att det kommer att vara extra trångt på parkeringen samt att vi inte får använda oss av omklädningsrummen. Vi önskar därför att gymnasterna kommer till hallen utan ytterkläder (om möjligt) då vi behöver ta med oss allt in i specialhallen där vi tränar två grupper samtidigt (innebandycupen är i båda de andra hallarna). Kristall 27 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter