Ingen träning 30/4
Ingen träning valborgsmässoafton. Kom ihåg att träningen på söndag är i våra gamla lokaler på Kanalskolan.
Azurit
29 apr
0kommentarer
Målvakter
Vi kommer i år att ha fasta målvakter på matcherna, dvs vilka som ska stå vilken match kommer att vara klart innan första matchen. Vill man vara målvakt så står man hela matcher inte bara en period. Bra om man pratar om det hemma så att barnen har funderat på om de vill vara målvakt när vi ställer frågan. Målvaktsträningar kommer att hållas för alla som vill vara målvakter. Första målvaktsträningen blir 4/5.
P-16
28 apr
0kommentarer
Våruppvisning i Balderhallen 15:e-16:e maj
Nu närmar sig våruppvisningen! Vi genomför genrep i Balderhallen på fredagen, och sedan själva uppvisningen på lördagen, återigen i Balderhallen (alltså inte Nyckelpigan, där vi annars tränar). Vi har två genrep på fredagkvällen och samlas kl 18.15 i uppmärkt omklädningsrum, ta med era drakkläder. På grund av allergier får vi inte ha med nötter till hallen och inte heller spraya med hårspray inomhus. Klockan 18.30 repeterar vi den gemensamma dansen tillsammans med alla grupper i vår akt. Sedan repeterar vi vårt eget uppträdande först ca 20.00-20.10. Så det blir lite väntan i hallen. På lördagen samlas vi 09.45 i samma omklädningsrum, uppvisningen börjar 10.30. Klockan 12 är vår akt klar. Den som vill stannar och kollar på andra akten som genomförs 13.30-15.00. Vad? Genrep och våruppvisning När? Fredag 15:e maj kl 18.15-20.10 och Lördag 16:e maj kl 09.45-12.00 Var? Balderhallen Länk till inbjudan
Bas 1, 11-12 år
28 apr
0kommentarer
Våruppvisning i Balderhallen 15:e-16:e maj
Nu närmar sig våruppvisningen! Vi genomför genrep i Balderhallen på fredagen, och sedan själva uppvisningen på lördagen, återigen i Balderhallen (alltså inte Nyckelpigan, där vi annars tränar). Vi har två genrep på fredagkvällen och samlas kl 18.15 i uppmärkt omklädningsrum, ta med era häxkläder. På grund av allergier får vi inte ha med oss nötter till hallen och inte heller använda hårspray inomhus. Klockan 18.30 repeterar vi den gemensamma dansen tillsammans med alla grupper i vår akt. Sedan repeterar vi vårt eget uppträdande först ca 20.10-20.20, så det blir lite väntan i hallen. På lördagen samlas vi 09.45 i samma omklädningsrum, uppvisningen börjar 10.30. Klockan 12 är vår akt klar. Den som vill stannar och kollar på andra akten som genomförs 13.30-15.00. Vad? Genrep och våruppvisning När? Fredag 15:e maj kl 18.15-20.20 och Lördag 16:e maj kl 09.45-12.00 Var? Balderhallen Länk till inbjudan till våruppvisningen /Tränarna
Bas 1, 13-16 år
28 apr
0kommentarer
Träning 17.30 på torsdag 30/4
På valborgs 30/4 kör vi tidigare träning. 17.30-18.30
Bas 1, 7 år, vit
28 apr
0kommentarer
Visa fler nyheter