• Inför uppvisningen

    Hej! Nu är det bara två träningar kvar samt ett genrep. Viktigt att alla som mår bra kommer, särskilt om man har missat någon av de senaste gångerna. Det är viktigt för att barnen ska känna sig trygga och förberedda inför uppvisningen. Vi ser fram emot att få visa er vilken utveckling våra gymnaster gjort! Bjud gärna med nära och kära – vi är i akt 1 och är feer ? Glöm inte att skriva upp er som funktionärer om ni inte redan gjort det. Mvh Ledarna Bas 1, 8 år 4 maj 0kommentarer
  • Matchtröjor

    Hej Har fördelat tröjor nu efter bästa förmåga, kan eventuellt gå byta, då hänger tröjorna vid bollarna Ska byta ut skyltara på förråden, nu står det med bläck på vissa som inte haft något //Nils Ledare 3 maj 0kommentarer
  • Avslutning trampolinhuset

    Hejsan! Vi vill tacka alla fantastiska gymnaster i vår grupp, med en gymnastikavslutning på trampolinhuset onsdag 20 maj kl 18.00. Det blir 1 h hopp, det ingår även trampolinsockar. Vi avslutar med dricka och kaka eller glass efteråt till barnen. Stanna gärna kvar när barnen hoppar dels för olycksrisken och ta passa gärna på och ta en kopp kaffe 😄 Meddela gärna eventuell allergi till nån av oss ledare. /Ledarna Bas 1, 7 år, grön 2 maj 0kommentarer
  • Fikaansvar och matchvärd

    Hej Nu finns ett nytt dokument upplagt här på laget med rubriken Fikaansvar och matchvärd. Här hittar ni dokumentet: - På lagets sida klickar ni på "Mer" (längst ut till höger på menyn, symbolen med tre streck). - Välj Dokument. Där ser ni vilka som ansvarar för vad vid respektive hemmamatch. Eftersom vi har fått några nya spelare i laget passar vi på att informera om vilka som är tränare och lagledare för Flickor-18 i år. Tränare: Patrik Hedlund (Liya) Simon Eriksson (Alicia) Peter Alenius (Signy) Jakob Holmlund (Nike) Lagledare: Elin Belani (Tora) Caroline Ahlbäck (Kira) Tveka inte att höra av er vid funderingar :) /Ledarna F-2018 2 maj 0kommentarer
  • Matchplanbokningar

    Hej Ser att vi sakrnar starttid och spelplan på flera av våra hemmamatcher under Maj Ni som spelar 5-manna 3-manna Bokar på hockeyplanen förutom den 17/5 då är anläggningen bokad för hundutställning. Så lägger ni upp själva så ändra plan till bergsvallen hockeyplan så vi inte få några krockar. 7-manna bokar vi på nyborg. Skicka ett mail till kansliet@bergsbynssk.se om ni behöver hjälp med bokning av plan eller att lägga in i fogis. MVH Nils Ledare 29 apr 0kommentarer
  • Visa fler nyheter