• Sektionsmöte 10/5 kl 19:00

    Hej 1 från varje lag vill vi ska närvara på mötet * föreningsförsäljning * guide lagledare * bokning matcher * sommarens träningstider * övrigt Varmt välkomna Kansliet Ledare 5 maj 0kommentarer
  • Packning och tider för tävlingen i Umeå

    Hej. Här kommer lite info inför helgens tävling och övernattning mellan lördag till söndag. Avresa på lördag Coop Bygg parkeringen kl 15:00 - vi åker till Umeå och käkar middag tillsammans. Vi kommer köra 3 ledarbilar så alla ryms gott och väl. Packning: Uppblåsbar madrass Kudde Lakan Sovsäck (Vi kommer inte rymma täcken i bilen) Vattenflaska Träningstights Sovkläder Överdrags byxor samt BSK tröjan (vi kommer byta om till tävlingsdräkt direkt på morgonen på skolan) Mindre snacks till lördagkvällen Mellis (frukt och bars samt något sött om man vill) till söndagen under tävlingen Necessär Tandborste Håruppsättnings detaljer -munk -hårsnodd -hårspänne Gele och glitter kommer finnas för de som vill ha Ekonomi och mat 300 kr för boende, frukost och bil. swish till Linn 0702264165 Kan vi lösa middag och lunch (under tävlingen i fiket under söndagen) med att alla som har ett eget betalkort betalar sin egen mat så vore de kanon. Är de någon som inte har ett eget kort så löser vi såklart det :) Tävlingstider söndag Tävlingen börjar kl 10 och prisutdelning ca 13:30. Vi behöver veta om någon ska åka med föräldrar hem efter tävlingen. Kommentera nedan. Vi beräknas att vara tillbaka i Skellefteå runt 15:30-16:00. Vore kanon om de kan bli hämtade på Coop. Men behöver någon hemskjuts så löser vi det. Vi laddar för en riktigt rolig helg med sista tävling för säsongen. /Ledarna Briljant 4 maj 8kommentarer
  • Tävling 10 Maj Umeå

    Hej! Snart är det dags för vårens sista tävling, denna gång i Umeå Energi Arena Vind! Vi samlas kl 13.00 för uppvärmning, förträning och en ev sista fix. Tävlingsstarten är kl 15.30. Ta med mellis och energipåfyllning, gärna i någon mindre väska som är enkel att ta med sig till läktaren tex då vi inte kommer att rymmas att äta i omklädningsrummet. Ta också med svarta tights utan fot. OBS: Kom med färdig frisyr, en låg flätad tofs med svart ”scrunchie”. Då tjejerna har klagat att de höga knutarna gjort ont, så kör vi på lite mer komfort denna gång. Det finns en bild som jag länkar här nedan, där ni kan se hur vi tänker oss. Vill man ha inbakat på sidorna som går ut i en tofs ( som även den är flätat) så är det okej. Länk till bild på frisyr: Frisyr till tävlingen Vi ses! Pärla 4 maj 2kommentarer
  • Domarlista

    Hej Har lagt upp en ny domarlista under dokument på denna ledarsida. Den är inte komplett ännu då jag saknar en del uppgifter, Vet att det är matcher till helgen och att listan är efterfrågad. Så kommer att uppdatera den löpandes när jag fått in uppgifter. //Nils Ledare 4 maj 1kommentar
  • Våruppvisning 16 Maj

    Hej! Snart är det dags för årets Våruppvisning, Lördagen den 16 Maj på Balderhallen! Nytt för i år är att föreställningen delas upp i två föreställningar, där vi kommer att delta i föreställning nr 1 med start 10.30. Samling på lördagen i Balderhallen klockan 09.45 i anvisat omklädningsrum. Kvällen innan, fredagen den 15 Maj är det genrep, med samling kl 18.10. (Viktigt att komma i tid) Vi håller på till ca 20.30. Vi har tema "Skurkar", och vi har fixat kläder åt alla tjejerna. Dom får gärna komma målade i ansiktet som en svart ögonbindel ( inget tvång men gärna, tjejerna har fått en bild i deras Whats' Up grupp hur det kan se ut) Dom ska också ha håret uppsatt i en enkel tofs utan flätor e.dyl. Under "Dokument" här i gruppen så hittar ni hela inbjudan till våruppvisningen i PDF, dela den gärna med familj och vänner! Har även länkat den här nedan. Länk: Inbjudan Våruppvisning 2026 Pärla 4 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter