Funktionärer våruppvisningen
Hej! Det saknas fortfarande några funktionärer och när en sammanställning är gjord så är ni en av de grupper som har minst antal anmälda funktionärer. Ni får nu en sista chans att anmäla er till ett uppdrag, har vi fortfarande tomma platser imorgon, fredag 8 maj kl 12.00 så kommer platserna att lottas ut bland föräldrar i de grupper som fått detta meddelande, har man då ingen möjlighet så får man själv ordna med en ersättare. Det känns tråkigt att vi har behövt komma till detta men utan funktionärer så blir det tyvärr ingen våruppvisning. Hallflytt lördag, Nyckelpigan – 2 st Ljud, akt 1 – 1 st Ljud, akt 2 – 1 st Cafeteria, akt 2 – 2 st Funktionärslistan hittar ni här https://docs.google.com/spreadsheets/d/1N93WC1LQwMQE0M4g0eYlKkod0wINDXEj/edit?gid=2028316127#gid=2028316127 Med vänliga hälsningar Therese Berggren Verksamhetsutvecklare/gymnastikledare Bergsbyns SK therese.berggren@bergsbynssk.se
Barngymnastik 5 år, röd
7 maj
0kommentarer
Ändrad matchtid lördag 9/5
Hej! Matchen nu på lördag har fått ny tid, matchstart kl 11.00. Samling 10.30 för de barn som ska vara med och spela.
P-2018
6 maj
0kommentarer
Information och tider våruppvisning
Våruppvisningen närmar sig med stormsteg och gruppen är väldigt taggad! Vi ses i Balderhallen. Fredag 15 maj samling klockan 18.15 för genrep av gemensamt nummer klockan 18.30 - 19.00. Lördag 16 maj samling klockan 9.00 för genrep klockan 09.20 - 09.30. Vi ledare ordnar fika och har terminsavslutning 9.30-10.00, därefter finns tid för toalettbesök. Vi kommer att tilldelas ett omklädningsgrum och det blir lätt trångt. Ledarna tar hand om gruppen men om ert barn önskar att ni finns med oss går det såklart bra - helst utan syskon etc. Klockan 10.30 börjar föreställningen och då kommer vår grupp att vara samlad. Det gäller både under de nummer vi deltar i och övrig tid. Vid föreställningens slut 12.00 hämtar ni ert barn i omklädningsrummet. Vårt tema är prinsar och prinsessor. Hjälp gärna barnen att välja kläder som passar temat. Tänk på att barnen ska göra kullerbyttor och stå på händer – därför behöver till exempel kjolar vara kortare än knälånga. Barnen ska vara barfota eller med halksockor och långt hår ska vara uppsatt. Kom i tid och redo, det här blir kul!
Barngymnastik 6 år, grön
5 maj
0kommentarer
Information – Genrep, våruppvisning och terminsavslutning
Nu närmar sig en rolig och händelserik avslutning på terminen. Här kommer viktig information inför genrep, våruppvisning och vår gemensamma avslutning. Genrep (fredag 15/5) Vi samlas i Balderhallen kl. 18.45. Gymnasterna är klara kl. 19.20. Våruppvisning (lördag 16/5) Samling i Balderhallen kl. 09.30. Vår grupp är med i första föreställningen, som pågår mellan kl. 10.30–12.00. Terminsavslutning Vi avslutar terminen tisdag 19/5 med bowling och glass på Bowlingkompaniet. Aktiviteten betalas med pengar från lagkassan. Samling: kl. 17.30 Avslut: kl. 19.00 Meddela gärna senast nu på fredag om det finns några allergier.
Bas 1, 8 år
5 maj
0kommentarer
Säsongsavslutning på Trampolinhuset 31/5
Hej alla vårfirare! Vi ledare har haft en fin säsong tillsammans med era barn och det är så roligt att se hur barnen utvecklas och vågar utmana sig själva. Vi vill avsluta säsongen med att ha det roligt och hoppa oss trötta på Trampolinhuset. Dag: söndagen den 31 maj Tid: mellan klockan 12.00 och 14.00 Vi bjuder på glass men tror det vore bra om barnen fått lite lunch i magen innan vi ses. De behöver ha trampolinsockar på sig (det kommer vi inte att kunna bjuda på) och ha med sig en vattenflaska, om de inte vill dricka ur dryckesfontänen som är där. Vi kommer att skicka ut en inbjudan till det här, som ni får tacka ja eller nej till. Det är bra att veta på ett ungefär hur många vi blir :-) Ha det bra! / Ledarna
Bas 1, 8-9 år
5 maj
5kommentarer
Visa fler nyheter