Avslutning v 20
Hej! đ NĂ€sta vecka Ă€r det sista gĂ„ngen för terminen i gymnastiken. Vi avslutar med lite fika tillsammans efter trĂ€ningen. Meddela gĂ€rna eventuella allergier. Vi hoppas vi ses! đž
Barngymnastik 4 år
8 maj
0kommentarer
Matchtid söndag 10/5 9.30, samling 9.00
Matchtid pÄ söndag var fel, rÀtt tid enligt nedan. Avspark Àr 09.30, samling 09.00 pÄ Skogsvallen.
P-2018
7 maj
0kommentarer
Fika till hemmamatcher
FikaförsĂ€ljning P18 â PĂ„ lördag Ă€r det dags för sĂ€songens första hemmamatch och fikaförsĂ€ljning! FörĂ€ldrar till de barn som har hemmamatch nu pĂ„ lördag fĂ„r se till att baka/köpa kakor under vĂ„ren. Lite kort om tid, men önskvĂ€rt om fikat finns pĂ„ plats senast till pĂ„ lördag. Riktlinjer fika: * Ca 25 bitar * MĂ€rk âP18 vĂ„ren-26â och barnets namn. Har du bakat gluten och/eller laktosfritt mĂ€rk Ă€ven upp det. * Undvik nötter/mandel * LĂ€gg i frysen pĂ„ BSK och skriv upp pĂ„ listan att fika lĂ€mnats. Vid hemmamatch förvĂ€ntas förĂ€ldrar till spelande barn sĂ€lja fika. Vi testar att inte ha en bestĂ€md lista för vem som sĂ€ljer fika ett specifikt datum utan bestĂ€mmer eftersom. TvĂ„ personer behövs till fikat varje gĂ„ng och kan man sĂ„ skriver man det i WhatsApp gruppen inför matchen. Utöver detta behövs Ă€ven en matchvĂ€rd inför varje gĂ„ng och anmĂ€ls pĂ„ samma sĂ€tt. RĂ€kna med att hjĂ€lpa till 1-2 gĂ„nger per termin. I samband med att killarna har samling kan man trĂ€ffas och börja fixa med fikat. En plastback finns i förrĂ„det till vĂ€nster i köket pĂ„ BSK som tillhör P18. DĂ€r finns en lista med lite instruktioner och info om matchvĂ€rdskap. Det finns Ă€ven en lista dĂ€r man fĂ„r markera att man lĂ€mnat fika och att man hjĂ€lpt till pĂ„ match med fikaförsĂ€ljning eller matchvĂ€rd. Jag ser till att det finns kaffe, saft, engĂ„ngsartiklar etc. Ser man att nĂ„got hĂ„ller pĂ„ att ta slut sĂ„ meddela mig sĂ„ fyller jag pĂ„! / Fikaansvarig Ămilie Fjellner
P-2018
7 maj
0kommentarer
TrÀning 14/5
Vi har trĂ€ning som vanligt pĂ„ torsdag 14/5 trots röd dag och hoppas sĂ„ mĂ„nga som möjligt har möjlighet att kommaâș
Bas 1, 9-10 år, grön
7 maj
0kommentarer
Info om tÀvling 10 maj
Hej, Nu Àr tiderna spikade för söndagens tÀvling och Àr detsamma som vi angett tidigare, alltsÄ: Söndag den 10 maj UmeÄ Energi Arena, vind Samling kl 12.30 FörtrÀning kl 13.50 Defilering kl 15.20 TÀvlingsstart kl 15.30 Prisutdelning kl 18.15 Vi har samma frisyr som tidigare, lÄg tofs med flÀta. AnvÀnd hÄrgelé sÄ att frisyren hÄller sig pÄ plats! Glitter och scrunchies fixar vi tillsammans, ledarna har dessa. Kom ihÄg att ta med de svarta tÀvlingstightsen och strumporna som gymnasterna fick pÄ gÄrdagens trÀning (de som inte var med igÄr fÄr sina strumpor pÄ söndag). Ta Àven med lÀmpligt mellis för att fylla pÄ energin med under eftermiddagen. PÄ grund av allergier Àr det inte tillÄtet med hÄrspray eller nötter. PÄminner Àven förÀldrar att skriva upp sig pÄ funktionÀrslistan inför nÀsta helgs vÄruppvisning - eran hjÀlp behövs. Vi ses pÄ söndag, ser fram emot en rolig eftermiddag tillsammans med gymnasterna!
Kristall
7 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter