Våruppvisning, avslutning mm.
Våruppvisningen och terminsavslut närmar sig med stormsteg. Nedan har ni information kring våruppvisning, gemensam avslutning samt kort information kring höstterminen. Vi lägger ut anmälningsbara aktiviteter som vi vill att ni svarar på så snart som möjligt. Om det är något ni undrar över så får ni gärna kommentera nedan eller kontakta någon av oss ledare. Klädsel våruppvisning Vi har tidigare informerat om att vi har 1970-talstema, se tidigare inlägg. Vi önskar dock att alla gymnaster har två flätor samt ett ”hippieband”, se bild under Bilder i menyn eller googla "hårband hippie" för förslag. Fredag den 16 maj, Balderhallen Genrep kl 18-20. Samling kl 17.45 i uppmärkt omklädningsrum. Man väljer själv om man vill ha på sig kläderna för uppvisningen eller sina vanliga träningskläder. Lördag den 17 maj, Balderhallen Genrep (gemensamt nummer) kl 11-12. Samling kl 10.30 i omklädningsrummet. Mellan kl 12-12.45 behöver gymnasterna få i sig lunch, det finns korv och bröd samt toast till försäljning i cafeterian eller så kan man ta med matsäck. Samling kl 12.45 i omklädningsrummet. Under uppvisningen håller gruppen ihop, vi kommer att ha utsedd plats på läktare eller golv. Efter uppvisningen har vi ingen samling utan gymnasterna är fria att åka hem. Avslutning Vi har inga fler träningar efter våruppvisningen men vi kommer att en avslutning tillsammans veckan efter. Måndag den 19 maj träffas vi på Max Solbacken kl 17.30 och beger oss därefter tillsammans upp till Trampolinhuset för att hoppa av oss i en timme. Vi vill att alla som har greppstrumpor tar med sig det, är det någon som inte har så ordnar vi det på plats (meddela gärna innan). Ni hämtar era barn kl 19.30 på Trampolinhuset. All kostnad kring avslutningen betalas med pengar från lagkassan. Höstterminen Alla har kvar sin plats till höstterminen, vill man inte fortsätta måste man själv aktivt säga upp sin plats. Det kommer att finnas platser att söka i tävlingsförberedande- eller tävlingsgrupper för de som är intresserade av att ta sin gymnastik till nästa nivå, information om ansökan och övningskrav skickas ut via mail senare under våren. /Therese, Johanna, Britta, Hanna, Anna, Mie
Bas 1, 11-12 år
24 apr 2025
13kommentarer
Träningsmatch
På måndag har vi bokat in en träningsmatch mot Clemensnäs, samling 17.30 på Nyborg. Svara gärna så fort ni kan på kallelsen så vi vet om vi får ihop ett lag! Annars är det träning som vanligt på tisdag, men ingen på onsdag då det är Valborgsmässoafton.
F-15
24 apr 2025
5kommentarer
Påminnelse om tejpade örhängen och uppsatt hår.
Hej! Bara en påminnelse. För att undvika skador, Tejpa örhängen. Sätt upp håret i snodd. Har erat barn långt hår är en fläta bra också. Vi vill verkligen inte hamna i situation där vi råkar lugga någon... Tack! /Ledarna
Bas 1, 10-11 år, röd
23 apr 2025
0kommentarer
Påminnelse om onsdagsträning på Eddahallen 23/4
Hej. Hoppas alla haft en bra påsk. Här kommer en påminnelse om att det är onsdagsträning imorgon på Eddahallen 19:30-20:30 Mvh/ Ledarna
Briljant
22 apr 2025
3kommentarer
Inställd träning Valborgsmässoafton
Ingen träning onsdag den 30 april, då firar vi in våren istället 😊
Kristall
22 apr 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter