• Våruppvisning samt terminsavslutning

    Hej! Det närmar sig våruppvisning och vi har beslutat följande gällande klädsel: Svart nederdel Vit överdel Samt ett pannband i valfri färg och en fjäder i valfri färg. Vi önskar att ni föräldrar syr fast fjädern på pannbandet, så att den sitter fast bättre. Onsdag den 21 maj kommer vi att ha avslutning med gruppen. Vi kommer att vara på Bowlingkompaniet. Det blir bowling och fika, så har ert barn någon allergi vill vi att ni meddelar det till oss så snart som möjligt, ni kan skicka ett SMS till 076-6397038. Det kommer att skickas ut en kallelse gällande avslutningen och vi skulle önska att ni tackar Ja/Nej på den så snart ni kan, så att vi kan meddela exakt antal till bowlingen. Vi möts upp på Bowlingkompaniet senast 17:50 och beräknar vara klara 19:30. Påminner också om att vi INTE har någon träning nu på onsdag den 30/4. Önskemål om att barnen har sina våruppvisningskläder på sig de två sista träningarna innan uppvisningen, alltså onsdag den 7/5 och 14/5. Tack 😊 /Ledarna Bas 1, 10-11 år, röd 27 apr 2025 2kommentarer
  • Våruppvisning, avslutning mm.

    Våruppvisningen och terminsavslut närmar sig med stormsteg. Nedan har ni information kring våruppvisning, gemensam avslutning samt kort information kring höstterminen. Vi lägger ut anmälningsbara aktiviteter som vi vill att ni svarar på så snart som möjligt. Om det är något ni undrar över så får ni gärna kommentera nedan eller kontakta någon av oss ledare. Fredag den 16 maj, Balderhallen Genrep kl 18-20. Samling kl 17.45 i uppmärkt omklädningsrum. Man väljer själv om man vill ha på sig kläderna för uppvisningen eller sina vanliga träningskläder. Lördag den 17 maj, Balderhallen Genrep (gemensamt nummer) kl 11-12. Samling kl 10.30 i omklädningsrummet. Mellan kl 12-12.45 behöver gymnasterna få i sig lunch, det finns korv och bröd samt toast till försäljning i cafeterian eller så kan man ta med matsäck. Samling kl 12.45 i omklädningsrummet. Under uppvisningen håller gruppen ihop, vi kommer att ha utsedd plats på läktare eller golv. Efter uppvisningen har vi ingen samling utan gymnasterna är fria att åka hem. Avslutning Terminen avslutas efter tävlingen men vi kommer att ha en gemensam avslutning lördag den 7 juni. Aktivitet är inte spikat ännu, mer information kommer. Höstterminen Alla har kvar sin gymnastikplats i föreningen till höstterminen, vill man inte fortsätta måste man själv aktivt säga upp sin plats. Det kommer att startas upp en ny tävlingsgrupp i nivå 6 till hösten, vilket betyder att det kommer att bli lediga platser i både nivå 7 och 6. Information om ansökan samt övningskrav kommer inom kort. /Therese, Frida, Malin, Hanna och Nova Kristall 25 apr 2025 0kommentarer
  • Våruppvisning, avslutning mm

    Våruppvisningen och terminsavslut närmar sig med stormsteg. Nedan har ni information kring våruppvisning, gemensam avslutning samt kort information kring höstterminen. Vi lägger ut anmälningsbara aktiviteter som vi vill att ni svarar på så snart som möjligt. Om det är något ni undrar över så får ni gärna kommentera nedan eller kontakta någon av oss ledare. Fredag den 16 maj, Balderhallen Genrep kl 18-20. Samling kl 17.45 i uppmärkt omklädningsrum. Man väljer själv om man vill ha på sig kläderna för uppvisningen eller sina vanliga träningskläder. Lördag den 17 maj, Balderhallen Genrep (gemensamt nummer) kl 11-12. Samling kl 10.30 i omklädningsrummet. Mellan kl 12-12.45 behöver gymnasterna få i sig lunch, det finns korv och bröd samt toast till försäljning i cafeterian eller så kan man ta med matsäck. Samling kl 12.45 i omklädningsrummet. Under uppvisningen håller gruppen ihop, vi kommer att ha utsedd plats på läktare eller golv. Efter uppvisningen har vi ingen samling utan gymnasterna är fria att åka hem. Avslutning Terminen avslutas efter tävlingen men vi kommer att ha en gemensam avslutning lördag den 7 juni. Aktivitet är inte spikat ännu, mer information kommer. Höstterminen Alla har kvar sin gymnastikplats i föreningen till höstterminen, vill man inte fortsätta måste man själv aktivt säga upp sin plats. Det kommer att startas upp en ny tävlingsgrupp i nivå 6 till hösten, samtliga ledare i Juvel kommer i olika utsträckning fortsätta att leda båda grupperna. Information om ansökan samt övningskrav kommer inom kort. /Therese, Johanna, Jessica, Moa, Lorina Juvel 24 apr 2025 0kommentarer
  • Våruppvisning, avslutning mm

    Våruppvisningen och terminsavslut närmar sig med stormsteg. Nedan har ni information kring våruppvisning, gemensam avslutning samt kort information kring höstterminen. Vi lägger ut anmälningsbara aktiviteter som vi vill att ni svarar på så snart som möjligt. Om det är något ni undrar över så får ni gärna kommentera nedan eller kontakta någon av oss ledare. Fredag den 16 maj, Balderhallen Genrep kl 18-20. Samling kl 17.45 i uppmärkt omklädningsrum. Man väljer själv om man vill ha på sig kläderna för uppvisningen eller sina vanliga träningskläder. Lördag den 17 maj, Balderhallen Genrep (gemensamt nummer) kl 11-12. Samling kl 10.30 i omklädningsrummet. Mellan kl 12-12.45 behöver gymnasterna få i sig lunch, det finns korv och bröd samt toast till försäljning i cafeterian eller så kan man ta med matsäck. Samling kl 12.45 i omklädningsrummet. Under uppvisningen håller gruppen ihop, vi kommer att ha utsedd plats på läktare eller golv. Efter uppvisningen har vi ingen samling utan gymnasterna är fria att åka hem. Avslutning Vi har inga fler träningar efter våruppvisningen men vi kommer att en avslutning tillsammans veckan efter. Måndag den 19 maj träffas vi på Trampolinhuset kl 18.30 (var gärna på plats en stund innan) för hopp och lek i en timme. Vi vill att alla som har greppstrumpor tar med sig det, är det någon som inte har så ordnar vi det på plats (meddela gärna innan). Ni hämtar era barn kl 19.30 på Trampolinhuset. All kostnad kring avslutningen betalas med pengar från lagkassan. Höstterminen Alla har kvar sin gymnastikplats i föreningen till höstterminen, vill man inte fortsätta måste man själv aktivt säga upp sin plats. Det kommer att finnas platser att söka i tävlingsförberedande- eller tävlingsgrupper för de som är intresserade av att ta sin gymnastik till nästa nivå, information om ansökan och övningskrav skickas ut via mail senare under våren. /Therese, Jakob, Isida, Micke, Paulina och Teres Bas 1, 13-16 år 24 apr 2025 0kommentarer
  • Våruppvisning, avslutning mm

    Våruppvisningen och terminsavslut närmar sig med stormsteg. Nedan har ni information kring våruppvisning, gemensam avslutning samt kort information kring höstterminen. Vi lägger ut anmälningsbara aktiviteter som vi vill att ni svarar på så snart som möjligt. Om det är något ni undrar över så får ni gärna kommentera nedan eller kontakta någon av oss ledare. Fredag den 16 maj, Balderhallen Genrep kl 18-20. Samling kl 17.45 i uppmärkt omklädningsrum. Man väljer själv om man vill ha på sig kläderna för uppvisningen eller sina vanliga träningskläder. Vi beräknas ha gjort vårt nummer till cirka kl 19 och det går då bra att åka hem. Vi vill inte ha föräldrar i hallen under genrepet men det går bra att återkomma kring 19 alternativt om barnen själva har mobil eller får hjälp av ledare att ringa er när vi är klara (viktigt då att nummer är uppdaterat på Laget). Lördag den 17 maj, Balderhallen Genrep (gemensamt nummer) kl 11-12. Samling kl 10.30 i omklädningsrummet. Mellan kl 12-12.45 behöver gymnasterna få i sig lunch, det finns korv och bröd samt toast till försäljning i cafeterian eller så kan man ta med matsäck. Samling kl 12.45 i omklädningsrummet. Under uppvisningen håller gruppen ihop, vi kommer att ha utsedd plats på läktare eller golv. Efter uppvisningen har vi ingen samling utan gymnasterna är fria att åka hem. Avslutning Vi har inga fler träningar efter våruppvisningen men vi kommer att en avslutning tillsammans veckan efter. Måndag den 19 maj träffas vi på Trampolinhuset kl 18.30 (var gärna på plats en stund innan) för hopp och lek i en timme. Vi vill att alla som har greppstrumpor tar med sig det, är det någon som inte har så ordnar vi det på plats (meddela gärna innan). Ni hämtar era barn kl 19.30 på Trampolinhuset. All kostnad kring avslutningen betalas med pengar från lagkassan. Höstterminen Alla har kvar sin gymnastikplats i föreningen till höstterminen, vill man inte fortsätta måste man själv aktivt säga upp sin plats. Det kommer att finnas platser att söka för bas steg 2, tävlingsförberedande- eller tävlingsgrupper för de som är intresserade av att ta sin gymnastik till nästa nivå, information om ansökan och övningskrav skickas ut via mail senare under våren. /Therese, Lorina, Frida, Evelina, Moa samt Elina och Adina Bas 1, 10-11 år, grön 24 apr 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter