Bas 9-10 terminsavslutning
Hej, nu börjar det bli dags för gymnastikavslutning. Vi avslutar säsongen på trampolinhuset måndag den 18 maj. Vi samlas i entrén till trampolinhuset klockan 16.50. Ta med trampolinsockar och om man inte har så måste det köpas innan. Vi avslutar med glass och ni kan hämta era barn 18.30 som vanligt. Tack för en trevlig termin och på återseende till hösten! /Ledarna
Bas 1, 10-11 år, grön
11 maj
1kommentar
Byte av träningsplan söndag 17/5
På grund av att konstgräsplanen på Bergsvallen är uppbokad hela söndagen den 17/5 flyttar vi träningen till konstgräsplanen på Bergsbyskolan istället. Samma tid gäller dock, 10:00.
Boll och lek 2020
11 maj
0kommentarer
Våruppvisning och avslutning
I helgen smäller det, äntligen dags för årets våruppvisning! Jag tror och hoppas att vi alla har läget under kontroll, om det är någon som har någon fråga eller fundering så är det bara att kommentera nedan eller maila mig. Jag skulle behöva lite hjälp på torsdag kväll, kl 20.30 med att montera isär tumblinggolvet och bära det närmare utgången (för att spara tid på fredag). Är det någon/några som har möjlighet att hjälpa till får ni gärna kommentera nedan. Alla träningstider är avbokade efter våruppvisningen med undantag för AMT söndagkväll (passa på att komma och provträna med oss på säsongens sista träning) samt tävlingstrupperna som kör några träningar till. Innan jag går på semester (29 maj) så kommer jag att försöka få klart höstens grupper för att sedan kunna skicka ut information till alla föräldrar om nya gruppnamn, preliminära träningstider och hur man går tillväga för att önska byte av grupp. Det är många pusselbitar som behöver falla på plats och jag hoppas att alla ni ledare som önskar byte av grupp eller har tänkt sluta har hört av sig till mig så att jag har rätt antal ledare på rätt plats och kan fylla upp där det saknas. Om det är någon som missat detta så vill jag att ni mailar mig snarast. Ungdomsledare! Ni kommer att få ett separat utskick om önskemål av grupp inför höstterminen, ett preliminärt träningsshema behöver först bli klart så att ni kan se vilka grupper som tränar vilka tider. Om det är någon som är sugen på att delta på sommarläger vecka 32+33 men missat att anmäla intresse sig så kan ni maila mig. Man kan önska att vara med båda veckorna eller bara enstaka dagar, tex torsdag-fredag vecka 32. Än så länge är inget kring lägret bestämt utan allt beror på antal ledare med Trupp A, det kan tex bli måndag-onsdag vecka 32 för 7-9 år och torsdag-fredag vecka 32 10-13 år och annan uppdelning vecka 33, allt beror som sagt på antal anmälda ledare. Jag vill på förhand tacka för en fantastiskt händelserik säsong med inflytt i ny hall och nya grupper som startat upp! Ni är dom som gör det möjligt för att alla våra barn och ungdomar i Skellefteå att få träna gymnastik, TACK för ert engagemang! /Therese Berggren therese.berggren@bergsbynssk.se
Gymnastik ledare
11 maj
2kommentarer
Sista träningen tisdag 12/5
Hej! På tisdag är sista träningen för våren och vi tänkte att ni skulle få komma in och se när barnen kör hinderbanan😊 vi kommer köra samling och uppvärmning själva och sen släpper vi in er i gympasalen. Det kommer finnas bänkar på sidan som ni kan sitta på😊 Varmt välkomna!
Barngymnastik 6 år, röd
11 maj
0kommentarer
INSTÄLLD TRÄNING 11 MAJ & genrep på fredag
Hej, Tyvärr måste vi ställa in morgondagens träning (måndag 11 maj). På fredag har vi genrep inför uppvisningen. Tiden kan komma att ändras lite så stäm här på Laget.se dagen före. Det kommer mer info senare i veckan om tider m.m. Påminner om klädsel till uppvisningen, "vit" överdel och svart(mörk) underdel. Vi kommer tillhandahålla ett pannband och ett "bälte" i piratstil. Utöver det får man "spexa" till det så mycket/lite man vill men tänka på att det ska gå göra gymnsastik i klädseln.
Bas 1, 10-11 år, röd
10 maj
0kommentarer
Visa fler nyheter